Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 20:32Ok, kompromisslösning då, Lidingöloppet barfota? Jag ska, ska du?
Ok, kompromisslösning då, Lidingöloppet barfota? Jag ska, ska du?
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 22:26Johanna: om nageln sitter löst, så ryck bort den. Jag har både testat att tejpa och att rycka. Tejpa är betydligt jobbigare då man hela tiden får in smuts som du måste pilla bort. Tycker du att den ser ut att sitta lite för hårt för att rycka, vänta 1/2 v
Johanna: om nageln sitter löst, så ryck bort den. Jag har både testat att tejpa och att rycka. Tejpa är betydligt jobbigare då man hela tiden får in smuts som du måste pilla bort. Tycker du att den ser ut att sitta lite för hårt för att rycka, vänta 1/2 v
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 23:07Apropå blånaglar... kräsmagade sluta läs!
Har inte haft problem med dessa under löpning dock under utövande av fotboll; brukade rycka bort, fila till och tejpa tillbaka som ett skydd typ benskydd och tåskydd. Om de var blå och sprängfulla, använd glödgat
Apropå blånaglar... kräsmagade sluta läs!
Har inte haft problem med dessa under löpning dock under utövande av fotboll; brukade rycka bort, fila till och tejpa tillbaka som ett skydd typ benskydd och tåskydd. Om de var blå och sprängfulla, använd glödgat
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 01:47Tomas.
Sekunderar Rune.
Eller Foppatoffel.
Tomas.
Sekunderar Rune.
Eller Foppatoffel.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 08:25Compeed, extra tejp över samt skokirurgi får det bli. Måste hitta ett par mikroskopiskt tunna och mjuka strumpor också. Tack för tips, alla, ni är bäst! (t+)
Olle: LL barfota, hmmm. Det är absolut inte uteslutet, men det lutar nog åt VFF. Det beror på hu
Compeed, extra tejp över samt skokirurgi får det bli. Måste hitta ett par mikroskopiskt tunna och mjuka strumpor också. Tack för tips, alla, ni är bäst! (t+)
Olle: LL barfota, hmmm. Det är absolut inte uteslutet, men det lutar nog åt VFF. Det beror på hu
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 09:39Japp, känner igen det där. Det är därför jag inte springer i VFF på sommaren, det är helt enkelt för lätt att göra bort sig när man har kul.
Japp, känner igen det där. Det är därför jag inte springer i VFF på sommaren, det är helt enkelt för lätt att göra bort sig när man har kul.
Quote from Susan Hartley on 3 June 2010, 11:11Om inget drastiskt händer på två dagar så tror jag nog att den får sitta kvar tills efter maran. Det känns som att den sitter lite för mycket fast för att jag ska känna att det är en bra idé att rycka loss den.
Om inget drastiskt händer på två dagar så tror jag nog att den får sitta kvar tills efter maran. Det känns som att den sitter lite för mycket fast för att jag ska känna att det är en bra idé att rycka loss den.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 13:36Johanna, stör den inte så låt den sitta. Det är dumt att manipulera för mycket okända faktorer såhär i sista minuten!
Bertil, det sjukaste är att du alltså SPARAT dina gamla avryckta naglar i en burk! 😉 Varför om man får fråga? Ska du göra lite voodoo p
Johanna, stör den inte så låt den sitta. Det är dumt att manipulera för mycket okända faktorer såhär i sista minuten!
Bertil, det sjukaste är att du alltså SPARAT dina gamla avryckta naglar i en burk! 😉 Varför om man får fråga? Ska du göra lite voodoo p
Quote from Susan Hartley on 3 June 2010, 13:41Smart med sugrör. Det är ju inte omöjligt att transportera med sig ett sådant. Jag lyckas annars alltid få hälften av vätskan i lungorna och resten över tröjan.
Bengt: Jag missade helt att du hade sparat dina gamla blånaglar i en burk (#). Varför?
Smart med sugrör. Det är ju inte omöjligt att transportera med sig ett sådant. Jag lyckas annars alltid få hälften av vätskan i lungorna och resten över tröjan.
Bengt: Jag missade helt att du hade sparat dina gamla blånaglar i en burk (#). Varför?
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 14:02Jag har precis köpt en hydra pouch. Verkar vara ett kul sätt att slippa att få allt i ansiktet. Återkommer med recenssion när jag fått/testat den.
Kolla.
http://www.hydrapouch.com/🙂
Jag har precis köpt en hydra pouch. Verkar vara ett kul sätt att slippa att få allt i ansiktet. Återkommer med recenssion när jag fått/testat den.
Kolla.
http://www.hydrapouch.com/
🙂