Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkoskav inför maran
You need to log in to create posts and topics.

Smart. Att den ser ut som en väldigt kort och tjock kondom får man försöka bortse från. (H)

G-man*, den verkar ju grym, vill ha! Var köpte du den?

En smart sak att göra för er som inte riktigt fått koll på vätskan under loppen. När ni tar en mugg, kläm ihop den i toppen direkt. Detta gör att du kan hålla igen ena halvan av öppningen medan du dricker ur pipen.

Gör det inte svårare än det är 😉

Micke, jag lyckas ändå inte. 🙁 Hemma går jag under smeknamnet Smulan, så som du förstår är hand-mun koordinationen inte den bästa. Jag greppar efter (halm)strån. 😉

Kan väl inte skryta om min koordanitionsförmåga heller. Jag bukar komma i mål söt som en slickepinne av all sportdryck som jag sölat ner min outfit med. Värsta var nog förra året när jag tog fel på vatten och sportdryck och tömde en mugg över huvudet. Den

Vad många problem det verkar finnas som man som novis inte har en aning om. Note to self: Kläm ihop muggarna och häll inte sportdryck över skallen. 😉

Jenny: Det var några år sedan jag slängde dem, så det blir ingen hokus-pokus. De var lite olika stora, så jag hade några att välja på. Håller med om att så här i efterhand låter det hela lite märkligt...

Jenny, jag beställde den på hydrapouch hemsida. Klämma muggar fungerar inte för mig heller 🙁 Skall bli grymt kul att testa pouchen. Den dimper ner i brevlådan nästa vecka! Tror jag betalade typ 25US med frakt.

Jag kan nu rapportera att patienten (Adidas, efternamn okänt) opererades i går kväll. Under ingreppet avlägsnades det mesta av en hård plastbit som något ljushuvud fått för sig att sy in i hälpartiet.

Man kan lätt säga att den som konstruerade skon inte

Adidas: Adolf "Adi" Dassler