Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hundar är inte färgblinda.

Lite fakta:
Hos hundar finns det bara två varianter av tappar i ögat, och de är inriktade på grönt och blått. Alla tappar är delvis känsliga även för andra färgnyanser än sin huvudinriktning, åtminstone lite grann, så hundar k

Stackars dig!!!
Vilken skräckupplevelse!
Men jag måste säga att det var väldigt duktigt sprunget!

Själv har jag också märkt att jag börjat bli rädd för hundar pg av flera incidenter när hundar gjort utfall mot mig då jag löptränat, dock aldrig så otäckt

Det påminna mig om peru, var alla hunda var skiträdda för människor. tydligen var det normala att kasta sten på de så snart de kom för nära. även om det fanns många hunder överallt där räckte det att lyfta upp ett sten för att får alla hunder i närhet att

grannen kastade grus på vår hund när hon smitit in till honom när hon var valp.

Resultatet? Hunden hatade grannen resten av livet. Varje gång hon såg honom morrade hon ända från svanspetsen.

Typiskt fall av olämplig hundägare.

"Typiskt fall av olämplig hundägare. "??

Tsk, tsk David. Typiskt fall av dålig kommentar blev det ju nu istället. Dumt skit. Vet du väl? 🙂

Jag tycker att det finns ett antal personer som är olämpliga, som hundägare.

Apropå oansvariga hundägare; jag sprang ju TEC (50 miles) i Täby i lördags och jag såg INTE EN ENDA okopplad hund på dom tolv timmar jag var där. Inte vad jag kan dra mej till minnes i alla fall, man är ju inte helt skärpt på slutet 🙂

oopss...