Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 16:08Fast, det som är dumt är att jag blir så himla tömd innan jag ska starta så jag känner mej darrig. Och riskerar att "ta slut" på lite längre lopp.
Är det nån annan som funkar som jag? Har svårt att äta också. Knäppt, jag springer ju på väldigt låg nivå.
Fast, det som är dumt är att jag blir så himla tömd innan jag ska starta så jag känner mej darrig. Och riskerar att "ta slut" på lite längre lopp.
Är det nån annan som funkar som jag? Har svårt att äta också. Knäppt, jag springer ju på väldigt låg nivå.
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 16:48Jag är otroligt skrockfull, utan att egentligen vilja erkänna det för mig själv. Men jag har verkligen fått spelet för "fel" startnummer, och blir riktigt peppad av ett bra sådant. Några ritualer har jag inte lagt mig till dock.
Jag är otroligt skrockfull, utan att egentligen vilja erkänna det för mig själv. Men jag har verkligen fått spelet för "fel" startnummer, och blir riktigt peppad av ett bra sådant. Några ritualer har jag inte lagt mig till dock.
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 17:37Vad är ett bra startnummer Fredrika? Hur bestämmer du om det är bra eller dåligt? På samma sätt som inför maran? *nyfis* 😀
Vad är ett bra startnummer Fredrika? Hur bestämmer du om det är bra eller dåligt? På samma sätt som inför maran? *nyfis* 😀
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 19:09Man känner det på sig bara liksom, vissa sifferkombinationer känns bättre än andra!
Man känner det på sig bara liksom, vissa sifferkombinationer känns bättre än andra!
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 19:30Med det är väl givet att en nummerlapp med ett primtal springer fortare än en med ett "vanligt" nummer!? 🙂
Med det är väl givet att en nummerlapp med ett primtal springer fortare än en med ett "vanligt" nummer!? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 20:05Ingen rest vid modulos sju.
Ingen rest vid modulos sju.
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 22:34Så om man får fel startnummer är det lika bra att ge upp....?
Så om man får fel startnummer är det lika bra att ge upp....?
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 23:02Nej. Ger upp gör man aldrig!
Nej. Ger upp gör man aldrig!
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 08:07🙂
Men om man springer lite halvkasst, kan man ju alltid skylla på att man hade ett felaktigt startnummer...Kläder betyder en del också tycker jag. Vissa kläder springer man helt enkelt lite bättre i än andra. (Bortsett från betydelsen av funktionsmate
🙂
Men om man springer lite halvkasst, kan man ju alltid skylla på att man hade ett felaktigt startnummer...
Kläder betyder en del också tycker jag. Vissa kläder springer man helt enkelt lite bättre i än andra. (Bortsett från betydelsen av funktionsmate
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 11:35Ha ha ha ha anna, då är du värre än jag! 🙂
Med det där med kläder, DET håller jag med om. Särskilt vad gäller skor. Varför i hela friden görs typ vita skor när illgröna eller gula är mycket snabbare? 😉
Ha ha ha ha anna, då är du värre än jag! 🙂
Med det där med kläder, DET håller jag med om. Särskilt vad gäller skor. Varför i hela friden görs typ vita skor när illgröna eller gula är mycket snabbare? 😉