Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 11:42Jag tror rosa är snabbast 😉 Eller de där underbara blå från saucony ...
Jag tror rosa är snabbast 😉 Eller de där underbara blå från saucony ...
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 12:55Men nu har jag ett par svarta, och de är absolut snabbast. Vita har heller aldrig funkat för mej, fötterna blir liksom svampiga och sega och smittar av sig till benen. Håller med, vita skor är inte bra av nån konstig anledning!
🙂
Fredrika, är jag värre
Men nu har jag ett par svarta, och de är absolut snabbast. Vita har heller aldrig funkat för mej, fötterna blir liksom svampiga och sega och smittar av sig till benen. Håller med, vita skor är inte bra av nån konstig anledning!
🙂
Fredrika, är jag värre
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 13:07Anna: att du skulle skylla på startnumret om det går dåligt 😉
Jaaa, svarta skor är säkert jättesnabba!!
Anna: att du skulle skylla på startnumret om det går dåligt 😉
Jaaa, svarta skor är säkert jättesnabba!!
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 21:46Ingen som tänkte på hur Nadal ställde sina vattenflaskor i tennisfinalen i OS igår? De måste visst stå på ett visst sätt, på millimetern när, för att han ska vara nöjd...
Ingen som tänkte på hur Nadal ställde sina vattenflaskor i tennisfinalen i OS igår? De måste visst stå på ett visst sätt, på millimetern när, för att han ska vara nöjd...
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 08:24Och Stefan Holms alla "konstigheter" (stryka över ansiktet, blåsa upp kinderna, dra i linnet...etc..) innan ett hopp...alltid samma.
Det är viktigt för att det ska gå bra!
Och Stefan Holms alla "konstigheter" (stryka över ansiktet, blåsa upp kinderna, dra i linnet...etc..) innan ett hopp...alltid samma.
Det är viktigt för att det ska gå bra!
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 14:10Stefan Holm får göra vad han vill.
Bara han vinner ett guld! 😀
Stefan Holm får göra vad han vill.
Bara han vinner ett guld! 😀
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 16:16Ajdå...det gjorde han inte! Trots alla förberedelser... 🙁
Ajdå...det gjorde han inte! Trots alla förberedelser... 🙁
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 17:48Skulle blåst in helium i kinderna i stället då hade han kanske kommit över ribban
Skulle blåst in helium i kinderna i stället då hade han kanske kommit över ribban
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 21:41mhmm, haha!
....men det hade kanske sett lite misstänkt ut om han sög i sej nåt innan ansatsen...
mhmm, haha!
....men det hade kanske sett lite misstänkt ut om han sög i sej nåt innan ansatsen...
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 08:59He he jo, o om han börjar sväva fram till ribban! kanske lite mistänkt.
finns helium på dopinglistan???
He he jo, o om han börjar sväva fram till ribban! kanske lite mistänkt.
finns helium på dopinglistan???