Quote from Jonny Persson on 26 April 2011, 22:08Tarthern är en mycket skön sko. I princip den enda Asicsdojan jag använder i mitt sortiment. Köpte ett par nya förra veckan för 450 spänn!
Tarthern är en mycket skön sko. I princip den enda Asicsdojan jag använder i mitt sortiment. Köpte ett par nya förra veckan för 450 spänn!
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 22:22Var hittade du dem för 450 kr?
Var hittade du dem för 450 kr?
Quote from Jonny Persson on 26 April 2011, 22:23I Boston...
I Boston...
Quote from Donald Isaksson on 27 April 2011, 21:40Marcus, skön sko skriver du. Kan du inte berätta lite mer, kanske jämföra med någon/några andra skor.. 🙂
Marcus, skön sko skriver du. Kan du inte berätta lite mer, kanske jämföra med någon/några andra skor.. 🙂
Quote from Jonny Persson on 28 April 2011, 09:45Den enda av modellerna som nämns av TS som jag tycker Tarther kan sägas vara jämförbar med är väl DS Racer. I jämförelsen mellan dessa så är iaf mina Tarther snäppet lättare än Racern och lite styvare. Egentligen är Tarther styvare än vad jag egentligen g
Den enda av modellerna som nämns av TS som jag tycker Tarther kan sägas vara jämförbar med är väl DS Racer. I jämförelsen mellan dessa så är iaf mina Tarther snäppet lättare än Racern och lite styvare. Egentligen är Tarther styvare än vad jag egentligen g
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 21:44Känner inte alls till den skon MMN reffar till men tycker istället att Tarthern är VÄLDIGT lik Hyperspeed 4 på många sätt...
-Väldigt likvärdiga i vikt.
-Ger ungefär lika lite (men inte helt obefintligt) hålfotstöd.
-Väldigt likvärdigt ovantyg, snörning
Känner inte alls till den skon MMN reffar till men tycker istället att Tarthern är VÄLDIGT lik Hyperspeed 4 på många sätt...
-Väldigt likvärdiga i vikt.
-Ger ungefär lika lite (men inte helt obefintligt) hålfotstöd.
-Väldigt likvärdigt ovantyg, snörning
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 22:51Anders: Så du har lyckats få tag i dom nu? Var finns dom att prova?
Anders: Så du har lyckats få tag i dom nu? Var finns dom att prova?
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 23:54Löplabbets racebutik på Kungsgatan xx i Sth. Dyra men jag bidrar gärna till att det finns kvar fysiska butiker där man kan klämma & prova.
Löplabbets racebutik på Kungsgatan xx i Sth. Dyra men jag bidrar gärna till att det finns kvar fysiska butiker där man kan klämma & prova.
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 19:07Efter att idag fixat ett fett PB på HM-distansen i Tarther kan jag hålla med Mackan om denna skos duglighet. Ett klart tänkbart mellanting mellan tjockskor & racing flats.
Det kan dock vara en god ide att styrketräna foten preventivt eftersom denna sko l
Efter att idag fixat ett fett PB på HM-distansen i Tarther kan jag hålla med Mackan om denna skos duglighet. Ett klart tänkbart mellanting mellan tjockskor & racing flats.
Det kan dock vara en god ide att styrketräna foten preventivt eftersom denna sko l
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 19:13Jag blev jättesugen på att beställa ett par tarther i dam (härlig lila färg 😉 ) som ett ännu lite lättare alternativ till mina ds trainer - sedan upptäckte jag att enligt nätförsäljaren är de inte för mig - jag väger över 65 kg ... å andra sidan ska ja
Jag blev jättesugen på att beställa ett par tarther i dam (härlig lila färg 😉 ) som ett ännu lite lättare alternativ till mina ds trainer - sedan upptäckte jag att enligt nätförsäljaren är de inte för mig - jag väger över 65 kg ... å andra sidan ska ja