Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 17:26Funderar även på ett par sky speed.
Idag har jag
1 par Nimbus som fått bli vinterpjuck.
1 par Saucony Kinvara
1 par Saucony A3Har nämligen haft lite problem men foten eller rättare senan tibialis anterior på senaste tiden och är lite rädd att jag har g
Funderar även på ett par sky speed.
Idag har jag
1 par Nimbus som fått bli vinterpjuck.
1 par Saucony Kinvara
1 par Saucony A3
Har nämligen haft lite problem men foten eller rättare senan tibialis anterior på senaste tiden och är lite rädd att jag har g
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 19:33Jag kommer inte alls överens med mina Sky Speed. De känns klumpiga tycker jag, inte alls som mina gamla DS Trainer (08) och inte som NB 904 som de skulle ersätta heller.
Kan tänka mig att sälja dem om någon är intresserad (nu har jag ju gjort bra reklam
Jag kommer inte alls överens med mina Sky Speed. De känns klumpiga tycker jag, inte alls som mina gamla DS Trainer (08) och inte som NB 904 som de skulle ersätta heller.
Kan tänka mig att sälja dem om någon är intresserad (nu har jag ju gjort bra reklam
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 19:51Köpte lite för stora Sky Speed och de vägde 328 gram i UK 10,5 US 11,5 EU 46 så jag kan hålla med föregående talare. Det är direkt vilseledande att beskriva denna slalompjäxa som lättviktare. Den har precis ALLT lull-lull som alla andra tjockskor har, hår
Köpte lite för stora Sky Speed och de vägde 328 gram i UK 10,5 US 11,5 EU 46 så jag kan hålla med föregående talare. Det är direkt vilseledande att beskriva denna slalompjäxa som lättviktare. Den har precis ALLT lull-lull som alla andra tjockskor har, hår
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 20:00Ser att Löplabbet har Tarther i sitt websortiment och på racebutiken i Sthlm. Intropris 1100:-
Ser att Löplabbet har Tarther i sitt websortiment och på racebutiken i Sthlm. Intropris 1100:-
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 20:08Vad kör ni annars för mängträningsskor?
Vad kör ni annars för mängträningsskor?
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 20:09Inov-8 Mudclaw 270 (H)
Inov-8 Mudclaw 270 (H)
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 22:36Fan, jag som nyss beställde ett par Sky Speed 🙁 Jaja, jag får väl hoppas att dom passar mig bättre än er.
Fan, jag som nyss beställde ett par Sky Speed 🙁 Jaja, jag får väl hoppas att dom passar mig bättre än er.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 10:54Prövade ett par sky speed igår. Känns ju bättre är mina gamla nimbus men vad van man blir med än lägre heel-toe drop, hälen kändes jättetydligt i Sky speeden.
Prövade även ett par Mirage som jag personligen tycker sitter lite bättre på foten och då ev up
Prövade ett par sky speed igår. Känns ju bättre är mina gamla nimbus men vad van man blir med än lägre heel-toe drop, hälen kändes jättetydligt i Sky speeden.
Prövade även ett par Mirage som jag personligen tycker sitter lite bättre på foten och då ev up
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 20:54Jag springer i Sky Speed när jag springer på asfalt eller andra hårdare underlag.
Är oerhört nöjd med mina iallafall, dom känns lätta och ändå väldämpade.. samt att dom triggar mig att springa fort :)!
Enligt mig är DS Sky Speed kanonskor (t+)
Jag springer i Sky Speed när jag springer på asfalt eller andra hårdare underlag.
Är oerhört nöjd med mina iallafall, dom känns lätta och ändå väldämpade.. samt att dom triggar mig att springa fort :)!
Enligt mig är DS Sky Speed kanonskor (t+)
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 00:16Jag har sprungit ett par pass i dem sen senast och börjar mjukna upp lite (eller så är det de som mjuknar upp?). Inte mina favoritskor men de blir nog helt ok.
Jag har sprungit ett par pass i dem sen senast och börjar mjukna upp lite (eller så är det de som mjuknar upp?). Inte mina favoritskor men de blir nog helt ok.