Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 22:00Hittade en presentation av *33-modellerna på RW: http://www.runnersworld.se/tv/asics-slapper-nytt-skokoncept-i-sverige.htm
Jag blir inte speciellt sugen på att köpa dem efter allt säljar-bullsh*t, men kanske är det av intresse för någon. 🙂
Hittade en presentation av *33-modellerna på RW: http://www.runnersworld.se/tv/asics-slapper-nytt-skokoncept-i-sverige.htm
Jag blir inte speciellt sugen på att köpa dem efter allt säljar-bullsh*t, men kanske är det av intresse för någon. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 22:42Jag provade Volt33 igår på Intersport. Det kändes att det var en lägre drop jämfört med mina DS Trainer 16, men det kändes som lägsta punkten i Volt var högra än lägsta punkten i Trainer, alltså tjockare sula i framfoten.
Hade den vart bättre prissatt så
Jag provade Volt33 igår på Intersport. Det kändes att det var en lägre drop jämfört med mina DS Trainer 16, men det kändes som lägsta punkten i Volt var högra än lägsta punkten i Trainer, alltså tjockare sula i framfoten.
Hade den vart bättre prissatt så
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 22:19Någon som äger/har testat Asics Sky Speed 2 och även har testat Tarther 2?
Äger ett par Sky Speed 2 som jag har UK10 i. Jag har vanligtvis UK9,5 som jag har i exempelvis DS-Trainer, gula varianten.Har hört att Tarther är liten i modellen men tveksamt o
Någon som äger/har testat Asics Sky Speed 2 och även har testat Tarther 2?
Äger ett par Sky Speed 2 som jag har UK10 i. Jag har vanligtvis UK9,5 som jag har i exempelvis DS-Trainer, gula varianten.
Har hört att Tarther är liten i modellen men tveksamt o
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 08:13Tarther & Tarther 2 är klart jämförbara förutom:
1) Något olika uppbyggnad av ovantyget på framfoten. Förändringen saknar praktisk betydelse.
2) 2:an har blivit tyngre till följd av en över 1 mm tjock hälkappa i stenhård plast. Skon är vidare väldigt sta
Tarther & Tarther 2 är klart jämförbara förutom:
1) Något olika uppbyggnad av ovantyget på framfoten. Förändringen saknar praktisk betydelse.
2) 2:an har blivit tyngre till följd av en över 1 mm tjock hälkappa i stenhård plast. Skon är vidare väldigt sta