Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 23:10Bumpar en nyligen insomnad tråd...
När jag var yngre hade jag inte en chans att klara milen snabbare än min ålder, men nu är jag trygg i att klara det. Nu har jag full kolla på alla mina millopp genom åren, inkl datum och tid, vilket att jag för varje ens
Bumpar en nyligen insomnad tråd...
När jag var yngre hade jag inte en chans att klara milen snabbare än min ålder, men nu är jag trygg i att klara det. Nu har jag full kolla på alla mina millopp genom åren, inkl datum och tid, vilket att jag för varje ens
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 09:53Är du inte sugen på att träna liiiite till o faktiskt komma under 40min?
Är du inte sugen på att träna liiiite till o faktiskt komma under 40min?
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 10:51Jo Andreas, det vore kul att liksom du göra sub40 trots 40+ år.
Med dina diff "Ålder - miltid", så borde väl du också ha nått break even om du summerar alla 10km-lopp.
Jo Andreas, det vore kul att liksom du göra sub40 trots 40+ år.
Med dina diff "Ålder - miltid", så borde väl du också ha nått break even om du summerar alla 10km-lopp.
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 13:24Jabba, 53 år o 50 min (V)
Jabba, 53 år o 50 min (V)
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 13:28Ibland är det bra att vara lite äldre. 57år och milen i år på 42. +15 och nästa år blir det sjutton så bra.
Ibland är det bra att vara lite äldre. 57år och milen i år på 42. +15 och nästa år blir det sjutton så bra.
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 17:40Jag är 21... Inte var dag jag springer milen på under 21 minuter. Förvisso inte var dag jag försöker mig på det heller, men det hade nog inte hjälpt om jag hade försökt oftare är jag rädd.
Jag är 21... Inte var dag jag springer milen på under 21 minuter. Förvisso inte var dag jag försöker mig på det heller, men det hade nog inte hjälpt om jag hade försökt oftare är jag rädd.
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 18:04Degenereringen för löpare börjar ju vid 35 år (+- något år). Man ökar sin miltid med ca 1 minut var 6 år upp till man är ca 70 år om man bibehåller samma träningsmängd.
För tjejer är tiden drygt 5 minuter långsammare än killar.Tar man hänsyn till att tr
Degenereringen för löpare börjar ju vid 35 år (+- något år). Man ökar sin miltid med ca 1 minut var 6 år upp till man är ca 70 år om man bibehåller samma träningsmängd.
För tjejer är tiden drygt 5 minuter långsammare än killar.
Tar man hänsyn till att tr
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 18:17Johan R: Erkänn. Du är slö, det är där problemet ligger. 😀
Johan R: Erkänn. Du är slö, det är där problemet ligger. 😀
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 18:35än så länge minskar min miltid för vart år ...
än så länge minskar min miltid för vart år ...
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 18:48för de(jag bla) under 26år har en miltid_att_slå = abs(ålder-26,10)+ålder.
för de(jag bla) under 26år har en miltid_att_slå = abs(ålder-26,10)+ålder.