Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 20:0274 kg å 62 år gammal....10,5 US i skor....å glad joggare..(Varje dag sedan 2009-01-01)!?
74 kg å 62 år gammal....10,5 US i skor....å glad joggare..(Varje dag sedan 2009-01-01)!?
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 09:05Nu vet jag inte alla varianter man "ska" klara men halva vikten, åldern och skostorlek fixar jag. (74, 43, 43 (36:59))
Nu vet jag inte alla varianter man "ska" klara men halva vikten, åldern och skostorlek fixar jag. (74, 43, 43 (36:59))
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 10:05Om 74 kg är halva vikten är jag mäkta imponerad 😉
Om 74 kg är halva vikten är jag mäkta imponerad 😉
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 12:28Halva vikten ... bwahahahaha 😀
34:24 ... hur skulle jag placera mig relativt eliten då? det vore extremt vasst i min ålder har jag en känsla av ... ja då hade jag klarat en tredjeplats på Tjejmilen :/
Halva vikten ... bwahahahaha 😀
34:24 ... hur skulle jag placera mig relativt eliten då? det vore extremt vasst i min ålder har jag en känsla av ... ja då hade jag klarat en tredjeplats på Tjejmilen :/
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 14:04antal cl whiskey = antal km
En utmaning jag antar direkt!!
antal cl whiskey = antal km
En utmaning jag antar direkt!!
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 15:11Nu är jag ingen matematiker men 70cl är väl en flaska. Jag tycker jag tullar rätt hårt på spriten men en flaska i veckan blir det inte. Skulle tro att jag håller mig stax under min veckodos av km dvs ~30.
Nu är jag ingen matematiker men 70cl är väl en flaska. Jag tycker jag tullar rätt hårt på spriten men en flaska i veckan blir det inte. Skulle tro att jag håller mig stax under min veckodos av km dvs ~30.
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 15:29Drick 70 cl, och se om du klarar milen på min efteråt ...:-)
Drick 70 cl, och se om du klarar milen på min efteråt ...:-)
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 15:32Vem slår antalet inlägg som man själv skriver på FB under en dag, en vecka eller en månad? ;
Vem slår antalet inlägg som man själv skriver på FB under en dag, en vecka eller en månad? ;
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 22:24Nu fattar jag!
Det är för att jag inte dricker någon alkohol som jag inte springer.
*går genast och häller upp en grogg*
Nu fattar jag!
Det är för att jag inte dricker någon alkohol som jag inte springer.
*går genast och häller upp en grogg*
Quote from Funbeat user on 10 December 2011, 12:14Andreas: Man får ju lov att ha lite disciplin. Har man planerat att ta sig en jävel så får man hålla sig till planen oavsett väder och humör. Det är bara att bita ihop så skall det gå även om det tar emot ibland.
Andreas: Man får ju lov att ha lite disciplin. Har man planerat att ta sig en jävel så får man hålla sig till planen oavsett väder och humör. Det är bara att bita ihop så skall det gå även om det tar emot ibland.