Quote from Jonny Persson on 8 December 2011, 12:47Jag har varit precis på gränsen att slå halva min vikt. 🙂
Jag har varit precis på gränsen att slå halva min vikt. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 12:51Jag slår lätt halva min vikt som jag hade för några år sen. Men då kunde jag inte springa min nuvarande vikt.
Jag slår lätt halva min vikt som jag hade för några år sen. Men då kunde jag inte springa min nuvarande vikt.
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 12:55I det fallet man inte slår sin vikt, skulle man kunna gå ner i vikt för att kapa tiden så man slår vikten trots viktminskningen?
I det fallet man inte slår sin vikt, skulle man kunna gå ner i vikt för att kapa tiden så man slår vikten trots viktminskningen?
Quote from Jonny Persson on 8 December 2011, 12:59Det beror nog på vad man väger...
Det beror nog på vad man väger...
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 13:00Halva vikten på milen låter inte omöjligt! Vilka här har gjort det?
Halva vikten på milen låter inte omöjligt! Vilka här har gjort det?
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 13:01Man kan använda Anders formel på maratid för att få ner ens kommunalskatt? Eller borde vi ha en individanpassad kommunalskatt som baseras på Andersformel:
Kommunalskatt == maratid - vikt - BMI - ålder - skostorlek
Då skulle alla vara smala och vara l
Man kan använda Anders formel på maratid för att få ner ens kommunalskatt? Eller borde vi ha en individanpassad kommunalskatt som baseras på Andersformel:
Kommunalskatt == maratid - vikt - BMI - ålder - skostorlek
Då skulle alla vara smala och vara l
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 13:04Hur mycket behöver man väga för att det ska funka. Dagens matteproblem. 😉
Hur mycket behöver man väga för att det ska funka. Dagens matteproblem. 😉
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 13:08Halva vikten på milen har jag nog slagit i minst tjugo-tjugotvå år någonstans.
Halva vikten på milen har jag nog slagit i minst tjugo-tjugotvå år någonstans.
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 13:15Ett annat mål jag har är att hinna dricka minst lika många cl whisky i veckan som jag springer i km. Just nu leder whiskydrickandet stort men på sikt hoppas jag att dessa prestationer skall mötas någonstans kring 70 km/v. (H)
Ett annat mål jag har är att hinna dricka minst lika många cl whisky i veckan som jag springer i km. Just nu leder whiskydrickandet stort men på sikt hoppas jag att dessa prestationer skall mötas någonstans kring 70 km/v. (H)
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 13:17Halva vikten klarar jag inte just nu, dock vikten x åldern/100 (54 x 0.92). Lite skillnad mot när jag vägde 86 o sprang på 37, men det var ju 30 år sen. Dock känns att återerövra halva vikten som ett bra mål inför nästa år!
Halva vikten klarar jag inte just nu, dock vikten x åldern/100 (54 x 0.92). Lite skillnad mot när jag vägde 86 o sprang på 37, men det var ju 30 år sen. Dock känns att återerövra halva vikten som ett bra mål inför nästa år!