Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 13:25Halva vikten på milen har jag inte klarat ens om jag ser till när jag vägt som allra mest kontra när jag sprungit som allra snabbast. Jag var säkert nära 90 kg men jag tror att uppmätt toppnotering landade på cirka 85 eller så.
Halva vikten på milen har jag inte klarat ens om jag ser till när jag vägt som allra mest kontra när jag sprungit som allra snabbast. Jag var säkert nära 90 kg men jag tror att uppmätt toppnotering landade på cirka 85 eller så.
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 14:09Halva vikten, ett bra utmanande mål för mig! Påpassligt såhär inför jul, också.
Halva vikten, ett bra utmanande mål för mig! Påpassligt såhär inför jul, också.
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 14:28Den grymmaste löpkapaciteten per vikt jag har sett var Marek Poszepczynski 2005. Jag vet inte varken miltid eller vikt exakt, men uppskattningsvis kanske 32 minuter och 90 kg.
Den grymmaste löpkapaciteten per vikt jag har sett var Marek Poszepczynski 2005. Jag vet inte varken miltid eller vikt exakt, men uppskattningsvis kanske 32 minuter och 90 kg.
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 14:30Åldern slår jag inte men vilopulsen kan jag ta, hade 53 sist.
Åldern slår jag inte men vilopulsen kan jag ta, hade 53 sist.
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 14:36Vikt är ju längdberoende, så det är lättare för oss långa - behöver uppfinnas lämplig koefficient!
Vikt är ju längdberoende, så det är lättare för oss långa - behöver uppfinnas lämplig koefficient!
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 14:44Hälften av 63kg för min del. Inte tagit tid på milen på länge men lär inte vara i närheten iaf.
Hälften av 63kg för min del. Inte tagit tid på milen på länge men lär inte vara i närheten iaf.
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 14:57Halva vikten är nog ett sånt där mål jag ALDRIG vill uppnå. (H)
För att klara det så skulle jag nämligen bli tvungen att GÅ UPP I VIKT något så kopiöst att jag skulle platsa i Biggest Loser.
Halva vikten är nog ett sånt där mål jag ALDRIG vill uppnå. (H)
För att klara det så skulle jag nämligen bli tvungen att GÅ UPP I VIKT något så kopiöst att jag skulle platsa i Biggest Loser.
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 15:17Då är det inte lätt att springa en mil 🙂
Då är det inte lätt att springa en mil 🙂
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 17:00My point exactly Robert! 😉
My point exactly Robert! 😉
Quote from Susan Hartley on 8 December 2011, 18:11Halva vikten på milen är i allra högsta grad orimlig formel för min del, även om det så klart vore angenämt att inneha världsrekordet och sopa banan med Bekele.
Halva vikten på milen är i allra högsta grad orimlig formel för min del, även om det så klart vore angenämt att inneha världsrekordet och sopa banan med Bekele.