Quote from Guest on 16 December 2011, 23:27Som en spinoff på ålder/milen tråden.
Jag har klarat halvmaran på färre minuter än vad jag väger i kilo. (89min, 90kg)Detta borde vara en utmaning för alla lättviktsräkor 😉
Som en spinoff på ålder/milen tråden.
Jag har klarat halvmaran på färre minuter än vad jag väger i kilo. (89min, 90kg)
Detta borde vara en utmaning för alla lättviktsräkor 😉
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 23:37Nej, då måste jag nog äta upp mig rejält. 😀
Nej, då måste jag nog äta upp mig rejält. 😀
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 23:39Hm, lite av en utmaning kanske. Jag skulle få slå världsrekordet för damer med ungefär 6 minuter. Men med lite träning ska det väl inte vara omöjligt. 🙂
Hm, lite av en utmaning kanske. Jag skulle få slå världsrekordet för damer med ungefär 6 minuter. Men med lite träning ska det väl inte vara omöjligt. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 23:46Äntligen får jag lite nytta av att jag har kött på benen. Jag borde kunna klara milen på 59 eller mindre men jag har inte testat. Sprang 15 km i Lidingö på 1:33... i vff. Tar jag på mig skor är det nog inga problem alls men skor är så obekväma.
Äntligen får jag lite nytta av att jag har kött på benen. Jag borde kunna klara milen på 59 eller mindre men jag har inte testat. Sprang 15 km i Lidingö på 1:33... i vff. Tar jag på mig skor är det nog inga problem alls men skor är så obekväma.
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 23:48Det får jag lov att säga att det var bra gjort! Även om det kanske är lite lättare om man är i de övre viktklasserna. 😉
Det får jag lov att säga att det var bra gjort! Även om det kanske är lite lättare om man är i de övre viktklasserna. 😉
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 23:57Krävs en hel del träning till och några kg lär jag nog lägga på mig =)
Krävs en hel del träning till och några kg lär jag nog lägga på mig =)
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 00:19Som rookie inom löpning är jag långt ifrån det (81kg).
Något jag eventuellt skulle kunna greja är längd-vikt (186-81=105) men nu var det ju dessvärre inte det som var grejen här... 😉
Som rookie inom löpning är jag långt ifrån det (81kg).
Något jag eventuellt skulle kunna greja är längd-vikt (186-81=105) men nu var det ju dessvärre inte det som var grejen här... 😉
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 06:51Latmasken undrar vad är världsrekordet respektive svenska rekordet för damer? ~68 min _låter_ för mig som en topptid.
Latmasken undrar vad är världsrekordet respektive svenska rekordet för damer? ~68 min _låter_ för mig som en topptid.
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 09:11Ling>>Bella har gjort 71:07 i år. Det är Svenskt rekord för damer. - Inte jätte många svenska herrar som gör bättre tid 😉
Ling>>Bella har gjort 71:07 i år. Det är Svenskt rekord för damer. - Inte jätte många svenska herrar som gör bättre tid 😉
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 09:51Endast 3min ifrån 2011 års personbästa 😀
89kg 92min
det är ju bara 5månader tills göteborgsvarvet så då blir det svart på vitt! målet är 5min under min nuvarande vikt på 89/90kg på 2meter, så det ska inte vara blåsigt denna dag...
Endast 3min ifrån 2011 års personbästa 😀
89kg 92min
det är ju bara 5månader tills göteborgsvarvet så då blir det svart på vitt! målet är 5min under min nuvarande vikt på 89/90kg på 2meter, så det ska inte vara blåsigt denna dag...