Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 17:10Trots att jag tycker att jag väger lite för mycket är jag inte i närheten att slå min vikt på halvmaran. Skulle behöva lägga på mig lite drygt 50 kg - skyndar till skåpet och äter mer choklad.
Trots att jag tycker att jag väger lite för mycket är jag inte i närheten att slå min vikt på halvmaran. Skulle behöva lägga på mig lite drygt 50 kg - skyndar till skåpet och äter mer choklad.
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 19:26Håkan: Den datan och de plottningarna har jag här hemma och på internet och det är inte det jag vill ha :-). Jag vill se alla vikter - inte bara den optimala utvecklingen för att springa snabbare.
Jag vill se verkligheten plottad med tunna, stora, kvinn
Håkan: Den datan och de plottningarna har jag här hemma och på internet och det är inte det jag vill ha :-). Jag vill se alla vikter - inte bara den optimala utvecklingen för att springa snabbare.
Jag vill se verkligheten plottad med tunna, stora, kvinn
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 19:43AM: Det brukar göras ett antal sådana på marathonlopp. Fast redan där är ju urvalet rätt utsorterat. Ställer man upp på en mara så är man ju egentligen rätt vältränad även om man bara lyckas jogga runt på 5 timmar.
För elitidrottsmän är ju skillnaden mel
AM: Det brukar göras ett antal sådana på marathonlopp. Fast redan där är ju urvalet rätt utsorterat. Ställer man upp på en mara så är man ju egentligen rätt vältränad även om man bara lyckas jogga runt på 5 timmar.
För elitidrottsmän är ju skillnaden mel
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 20:02Borde det inte vara möjligt att räkna ut en optimal tid baserad på vikten, genom att ta de 100 snabbaste löparna i världen på halvmaran, räkna ut vilken faktor som man kan multiplicera sin vikt med...
Trodde jag skulle hitta ett bra exempel men, det sket
Borde det inte vara möjligt att räkna ut en optimal tid baserad på vikten, genom att ta de 100 snabbaste löparna i världen på halvmaran, räkna ut vilken faktor som man kan multiplicera sin vikt med...
Trodde jag skulle hitta ett bra exempel men, det sket
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 23:28Vem klarar halvmaran på under sin innerbenslängd?
Jag har inte sprungit en halvmara, men jag tror jag skulle klara det fint. 89 cm ger 89 minuter, och jag har relativt otränad (på löpfronten) sprungit milen på en hårsmån över 40 min.
Vem klarar halvmaran på under sin innerbenslängd?
Jag har inte sprungit en halvmara, men jag tror jag skulle klara det fint. 89 cm ger 89 minuter, och jag har relativt otränad (på löpfronten) sprungit milen på en hårsmån över 40 min.
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 23:38Rasmus; Det har jag klarat flera ggr... 95cm innerbenslängd 😀
Rasmus; Det har jag klarat flera ggr... 95cm innerbenslängd 😀
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 00:2774... nä. Det är visserligen inte så avlägset som 59 (kg) men lika fullt hyfsat omöjligt 🙂
74... nä. Det är visserligen inte så avlägset som 59 (kg) men lika fullt hyfsat omöjligt 🙂
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 11:12Jag är inte man för världsrekord, 58 min...
Vad väger Kenyanerna?
Jag är inte man för världsrekord, 58 min...
Vad väger Kenyanerna?
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 18:21Kenyanerna väger 42 kg, vilket ger ett bmi på prick 16 och ed har 95 cm i innerbenslängd, varav vadbenet är 70 cm. Sådeså.
Kenyanerna väger 42 kg, vilket ger ett bmi på prick 16 och ed har 95 cm i innerbenslängd, varav vadbenet är 70 cm. Sådeså.
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 18:37Lena, det här gäller för alla kenyaner då? Måste vara ett rätt slött jobb att ha hand om deras befolkningsstatistik... 😉
Lena, det här gäller för alla kenyaner då? Måste vara ett rätt slött jobb att ha hand om deras befolkningsstatistik... 😉