Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSlår du din vikt på halvmaran?
You need to log in to create posts and topics.

Ja, mitt pers på halvmaran är ju 1:04 så...visst 😉 😉

21 km på ca 52 minuter? Skulle inte tro det! Vet inte ens om jag klarar av halva sträckan på den tiden! Jag springer som en snigel! (#)

Kram,
Jenny

Jag ska erkänna att jag läst tråden lite slarvigt och undrat varför det skulle vara så svårt att slå vikten på milen (jag skyller så klart på kopplingen till den gamla tråden) men nu vet jag bättre.

Nä, dit kommer jag aldrig! Om jag inte fördubblar min

AM: Nu var det inte milen utan halvmaran...

Tack Christer. Jag gjorde som Camilla tror jag.

148 kg känns lite ouppnåeligt just nu. Vad kan man ha för delmål tro?

Tresiffrigt för vikten!

Kan inte nån matematiskt bevandrad göra en plot för att illustrera sambandet. Det är väl inte linjärt?

För vissa är det ju inte ens möjligt att slå sin vikt i tid... Det hjälper ju inte hur mycket jag tränar. Jag är mycket envis och tror på människans f

Jag får helt enkelt ligga i och käka. Målvikten blir alltså 114 kg (nuvarande vikt 70kg)

/Gojan

AM R Medväska-
Det finns hur mycket som helst om detta på internet. Mycket som gjorts är ju för killar så siffror som denna blir ju helt fel för tjejer.
Det går att linjärisera rätt väl för normaltränande personer med ”normala” BMI. Spridningen i resulta

Nu börjar jag fundera på om det verkligen är en bra idé att gå ner i vikt...
Men jag har faktiskt tidigare sprungit milen under 54 (kg)... eller vänta, på den tiden vägde jag 52 och sprang på 53:xx. Jäklar.