Quote from Fredric Lagerström on 17 December 2011, 10:20Ja, mitt pers på halvmaran är ju 1:04 så...visst 😉 😉
Ja, mitt pers på halvmaran är ju 1:04 så...visst 😉 😉
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 10:2421 km på ca 52 minuter? Skulle inte tro det! Vet inte ens om jag klarar av halva sträckan på den tiden! Jag springer som en snigel! (#)
Kram,
Jenny
21 km på ca 52 minuter? Skulle inte tro det! Vet inte ens om jag klarar av halva sträckan på den tiden! Jag springer som en snigel! (#)
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 10:25Jag ska erkänna att jag läst tråden lite slarvigt och undrat varför det skulle vara så svårt att slå vikten på milen (jag skyller så klart på kopplingen till den gamla tråden) men nu vet jag bättre.
Nä, dit kommer jag aldrig! Om jag inte fördubblar min
Jag ska erkänna att jag läst tråden lite slarvigt och undrat varför det skulle vara så svårt att slå vikten på milen (jag skyller så klart på kopplingen till den gamla tråden) men nu vet jag bättre.
Nä, dit kommer jag aldrig! Om jag inte fördubblar min
Quote from Elias Engqvist on 17 December 2011, 10:44AM: Nu var det inte milen utan halvmaran...
AM: Nu var det inte milen utan halvmaran...
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 11:11Tack Christer. Jag gjorde som Camilla tror jag.
148 kg känns lite ouppnåeligt just nu. Vad kan man ha för delmål tro?
Tack Christer. Jag gjorde som Camilla tror jag.
148 kg känns lite ouppnåeligt just nu. Vad kan man ha för delmål tro?
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 11:13Tresiffrigt för vikten!
Tresiffrigt för vikten!
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 11:29Kan inte nån matematiskt bevandrad göra en plot för att illustrera sambandet. Det är väl inte linjärt?
För vissa är det ju inte ens möjligt att slå sin vikt i tid... Det hjälper ju inte hur mycket jag tränar. Jag är mycket envis och tror på människans f
Kan inte nån matematiskt bevandrad göra en plot för att illustrera sambandet. Det är väl inte linjärt?
För vissa är det ju inte ens möjligt att slå sin vikt i tid... Det hjälper ju inte hur mycket jag tränar. Jag är mycket envis och tror på människans f
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 12:24Jag får helt enkelt ligga i och käka. Målvikten blir alltså 114 kg (nuvarande vikt 70kg)
/Gojan
Jag får helt enkelt ligga i och käka. Målvikten blir alltså 114 kg (nuvarande vikt 70kg)
/Gojan
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 13:00AM R Medväska-
Det finns hur mycket som helst om detta på internet. Mycket som gjorts är ju för killar så siffror som denna blir ju helt fel för tjejer.
Det går att linjärisera rätt väl för normaltränande personer med ”normala” BMI. Spridningen i resulta
AM R Medväska-
Det finns hur mycket som helst om detta på internet. Mycket som gjorts är ju för killar så siffror som denna blir ju helt fel för tjejer.
Det går att linjärisera rätt väl för normaltränande personer med ”normala” BMI. Spridningen i resulta
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 13:08Nu börjar jag fundera på om det verkligen är en bra idé att gå ner i vikt...
Men jag har faktiskt tidigare sprungit milen under 54 (kg)... eller vänta, på den tiden vägde jag 52 och sprang på 53:xx. Jäklar.
Nu börjar jag fundera på om det verkligen är en bra idé att gå ner i vikt...
Men jag har faktiskt tidigare sprungit milen under 54 (kg)... eller vänta, på den tiden vägde jag 52 och sprang på 53:xx. Jäklar.