Quote from Funbeat user on 22 April 2014, 14:39Då får du sluta tro på rykten.
http://www.halleif.nu/sm100km2014/Startlista%20%20Uddevalla%20Ultra%202014.pdf
Då får du sluta tro på rykten.
http://www.halleif.nu/sm100km2014/Startlista%20%20Uddevalla%20Ultra%202014.pdf
Quote from Funbeat user on 22 April 2014, 16:05Så du menar att alla som finns på din lista är anmälda till SM-klassen.
Hur många tror du klarar sub. 7:30 herr, 8:00 dam?
Så du menar att alla som finns på din lista är anmälda till SM-klassen.
Hur många tror du klarar sub. 7:30 herr, 8:00 dam?
Quote from Funbeat user on 22 April 2014, 17:27K-G det är alltid bara en som kan vinna. Men alla vi som är där och är medlem i en klubb ansluten till SFIF är med och tampas om segern. 🙂
K-G det är alltid bara en som kan vinna. Men alla vi som är där och är medlem i en klubb ansluten till SFIF är med och tampas om segern. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2014, 07:03Eftersom de tillämpar åldersklasser på SM/RM blir det ju dock inte särskilt många per klass. Mycket riktigt som K-G säger att det är bara 3 män och 2 kvinnor som inte deltager i RM.
Vid en hastig blick verkar det endast vara en person i M45 som riskerar
Eftersom de tillämpar åldersklasser på SM/RM blir det ju dock inte särskilt många per klass. Mycket riktigt som K-G säger att det är bara 3 män och 2 kvinnor som inte deltager i RM.
Vid en hastig blick verkar det endast vara en person i M45 som riskerar
Quote from Funbeat user on 24 April 2014, 15:37Jag tror jag förstår nu. Är det här rätt eller fel?
- Icke klubbanslutna (två personer) ingår inte i SM eller RM. De utgör vad som brukar kallas "motionsklass" och är stjärnmärkta i listan.
- Övriga ingår i SM och den förste i mål av dessa blir svensk
Jag tror jag förstår nu. Är det här rätt eller fel?
- Icke klubbanslutna (två personer) ingår inte i SM eller RM. De utgör vad som brukar kallas "motionsklass" och är stjärnmärkta i listan.
- Övriga ingår i SM och den förste i mål av dessa blir svensk
Quote from Funbeat user on 24 April 2014, 15:45Och om jag inte har missuppfattat, så är alla på "min" lista anmälda till SM. Tiderna är naturligtvis helt irrelevanta. Först i mål vinner, som bekant.
Och om jag inte har missuppfattat, så är alla på "min" lista anmälda till SM. Tiderna är naturligtvis helt irrelevanta. Först i mål vinner, som bekant.
Quote from Funbeat user on 24 April 2014, 17:51Helt rätt 🙂
Förutom att det är både en herre och en dam som vinner SM (och RM i de klasser det är aktuellt)
Svårare än så är det inte.
Helt rätt 🙂
Förutom att det är både en herre och en dam som vinner SM (och RM i de klasser det är aktuellt)
Svårare än så är det inte.
Quote from Funbeat user on 24 April 2014, 21:32A. Förra året var en engelsman överlägset först. Han blev ej svensk mästare.
B. Markus A. efterfrågade tillräckligt många bra, så att ultralopp fick en tillräckligt hög status i "Arena"idrottsförbundet SFIF.
Så att det nu är totalt ynka 25 anmälda är
A. Förra året var en engelsman överlägset först. Han blev ej svensk mästare.
B. Markus A. efterfrågade tillräckligt många bra, så att ultralopp fick en tillräckligt hög status i "Arena"idrottsförbundet SFIF.
Så att det nu är totalt ynka 25 anmälda är
Quote from Funbeat user on 24 April 2014, 22:10Håller faktiskt inte med.
Ja alltså att en engelsman inte blir svensk mästare är väl rätt självklart.
Och att våra i särklass bästa och de enda som håller riktigt internationell klass, Jonas Buud och Kajsa Berg, inte heller är med är oxå sant. Så en värl
Håller faktiskt inte med.
Ja alltså att en engelsman inte blir svensk mästare är väl rätt självklart.
Och att våra i särklass bästa och de enda som håller riktigt internationell klass, Jonas Buud och Kajsa Berg, inte heller är med är oxå sant. Så en värl
Quote from Funbeat user on 24 April 2014, 22:44På 80-talet när ultra ej hade någon "boom" som idag så krävdes 7:15 för pallplats.
Hoppas det dyker upp någon från "ingenstans".PS. Yudith har ju tyvärr varit sjuk under våren så hon avstår. Annars kanske......
På 80-talet när ultra ej hade någon "boom" som idag så krävdes 7:15 för pallplats.
Hoppas det dyker upp någon från "ingenstans".
PS. Yudith har ju tyvärr varit sjuk under våren så hon avstår. Annars kanske......