Quote from Guest on 4 July 2008, 11:11Jag sprang SM-spåret på Gammlia i går kväll. Det var härligt. Soligt och vackert i skogen. Men milda makter så backigt. Och vilken evinnerlig tid det tog att springa.
Borde vara perfekt träning inför Lidingöloppets tjejmil.
Någon annan som brukar sprin
Jag sprang SM-spåret på Gammlia i går kväll. Det var härligt. Soligt och vackert i skogen. Men milda makter så backigt. Och vilken evinnerlig tid det tog att springa.
Borde vara perfekt träning inför Lidingöloppets tjejmil.
Någon annan som brukar sprin
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 11:21Skumt, jag sprang där igår också! Lite kvavt bara. Mitt favoritspår när jag fått upp flåset lite. 🙂
Svårt att hitta också om man är ovan. Går hit och dit för att maximera backarna.
Skumt, jag sprang där igår också! Lite kvavt bara. Mitt favoritspår när jag fått upp flåset lite. 🙂
Svårt att hitta också om man är ovan. Går hit och dit för att maximera backarna.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 11:38Aha, du var kanske en av de som susade förbi mig i uppförsbackarna?
Ja, det var lite riskabla vägval här och där - inte alltid glasklart vilket väg man skulle ta. Men jag sprang inte fel. (t+)
"Går hit och dit" - förstår inte riktigt?
Jag älskar verkli
Aha, du var kanske en av de som susade förbi mig i uppförsbackarna?
Ja, det var lite riskabla vägval här och där - inte alltid glasklart vilket väg man skulle ta. Men jag sprang inte fel. (t+)
"Går hit och dit" - förstår inte riktigt?
Jag älskar verkli
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 11:57Om du inte tyckte det gick hit & dit har du inte sprungit rätt spår 😉
Det är nog det kringelkrokigaste spår jag provat på, inga långa raksträckor direkt...
Om du inte tyckte det gick hit & dit har du inte sprungit rätt spår 😉
Det är nog det kringelkrokigaste spår jag provat på, inga långa raksträckor direkt...
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 12:04Aha! Nu förstår jag. Jodå, jag sprang definitivt rätt spår, men jag uppfattade det som att det var Jonas och inte spåret som gick "hit och dit" 🙂
Aha! Nu förstår jag. Jodå, jag sprang definitivt rätt spår, men jag uppfattade det som att det var Jonas och inte spåret som gick "hit och dit" 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 12:13"hit och dit" och kringelikrok anser jag vara synonymt. 🙂
Speciellt vid 5 km så svänger det av åt höger ologiskt. Missar du avfarten så kommer du till en öppen yta direkt istället för att ta en extra sväng först.
Kanske, kanske passerade vi varandra m
"hit och dit" och kringelikrok anser jag vara synonymt. 🙂
Speciellt vid 5 km så svänger det av åt höger ologiskt. Missar du avfarten så kommer du till en öppen yta direkt istället för att ta en extra sväng först.
Kanske, kanske passerade vi varandra m
Quote from Jonas Täng on 4 July 2008, 15:14Det spåret fanns inte när jag växte upp granne med skogen. Brukade köra gamla femman i stället.
Det spåret fanns inte när jag växte upp granne med skogen. Brukade köra gamla femman i stället.
Quote from Jonas Bäckstrand on 4 July 2008, 15:29Å vad härligt det lät. Får prova det när jag kommer dit i augusti. Hur långt är det?
----------------------------
http://blogg.piggelina.se
Å vad härligt det lät. Får prova det när jag kommer dit i augusti. Hur långt är det?
----------------------------
http://blogg.piggelina.se
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 15:34nä alltså vet ni vad, gammliaskogen är juh tokknasig! Jag kan för mitt liv inte hitta rätt där, och det är väldigt backit, och rätt mkt löst folk iaf jag inte gillar att springa om/bli omsprungen av, typ familjer med barn,barnvagnar, hundar och picnickorg
nä alltså vet ni vad, gammliaskogen är juh tokknasig! Jag kan för mitt liv inte hitta rätt där, och det är väldigt backit, och rätt mkt löst folk iaf jag inte gillar att springa om/bli omsprungen av, typ familjer med barn,barnvagnar, hundar och picnickorg
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 15:50SM-spåret gjordes till något SM i skidor för kanske 10 år sedan. Sen har det haft en världscup, där bl.a. Axel Teichman kommenterade sträckan med att det var den lättaste under säsongen! Jag stod och kollade längst upp i Kallkällbacken för att se hur tröt
SM-spåret gjordes till något SM i skidor för kanske 10 år sedan. Sen har det haft en världscup, där bl.a. Axel Teichman kommenterade sträckan med att det var den lättaste under säsongen! Jag stod och kollade längst upp i Kallkällbacken för att se hur tröt