Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag sprang på SM-spåret i måndags både i ljus och efter mörkrets inträde och insåg att det var lättare att hitta i mörker (det var bara att följa belysningen). Men den brantaste nerförsbacken, vid bräntberget, saknade tyvärr belysning så det blev till bro

Vad jag blir sugen på att få springa denna bana. Var på besök i Umeå nyligen och gjorde planer för det (fick löfte om att duscha/basta i Sporthallen tom!) men sen kunde vi ändå inte genomföra planen.

Får bli ett besök till snart (inom ett år) - ha så ku

Har just kommit hem efter att ha sprungit SM-spåret. På ny rekordtid faktiskt. 81 minuter. 🙂

Såhär har jag sprungit tidigare, för den som inte har min träningskalender aktuell i minnet: 85, 90, 92 minuter samt en gång då jag sprang fel och sprang två k

Jag har sprungit SM-spåret alldeles för få gånger i år. Min enda notering från sporthallen är 10,2 med GPSen. Men andra har fått det till så långt som 10,5. Sen tycker jag inte min GPS är pålitlig nog så det hade varit kul med en officiell längd på spåret

Det blev aldrig av för mig att springa SM-spåret i sommar men om du vill kolla i SportTracks så är det väl bara att ladda hem det också, det konkurrerar inte på något sätt med varken TC eller Funbeat (och är dessutom totalt överlägset TC så det finns inge

Åh, har sprungit i Stadsliden två dagar i rad nu och kan bara säga: njutning! Tokjobbigt om man svänger av efetr SM-spåret men alldeles lagom att köra 3,7:an m man vill hålla fart och få naturliga intervaller 🙂 Skynda, innan snön kommit och lagt sig för

Jag var och joggade runt SM-spåret idag och det var helt okej underlag. Det var bara riktigt halt på ett ställe.

Men oj vilka backar! Man glömmer fort hur jobbigt det spåret egentligen är.

var just ute o drog en tur på sm-spåret. som tur var hade jag glömt hur jobbigt det var, för annars vete katten om jag hade kört det. måste vara
den jobbigaste milen i sverige?!
sjukt mkt backar, men oj vad härligt det känns efteråt.
tänkte höra om nån ve