Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Någon som vågar sig på en jämförelse mellan Kallkällebacken och Aborrbacken?

Undrar om Kallkällebacken är samma som "mördarbacken"?

Idag har jag för första gången sprungit hela SM-milen. 10,1 km blev det på min GF 305, då hade jag start/mål nästan vid sporthallen (50 m från foten av den branta första backen).

Jobbigt, jobbigt, men härligt, härligt kan jag instämma i (när man kommit i

...det finns ingen vänlig själ som skulle vilja ta sin tekniska utrustning med sig och springa lite på I20 möjligtvis..?? ..tycker jag springer "för snabbt" på min 5km runda, och har därför börjat tvivla lite på dess egentliga längd (..istället för att tr

Har just sprungit Gammliaspåret,förstår inte dom som tycker att det är svårt att hitta där,man behöver inte hitta,det är ju bara att springa, det finns hur många kombinationer som helst där och alla skogstigar som finns är underbaroch bra för balansen

Jag är också onaturligt snabb på 5 km på I20 🙂

Om ni inte visste om avståndsmätningsfunktionen på hitta.se så gör ni det nu.

Om jag inte missminner mig så ska man för att springa "hela" 5km rundan börja någonstans vid hinderbanan och inte vid "Röda Ladan". Jag springer det gärna med min GPS nästa vecka (efter halvmaradebuten) om ingen annan redan gjort det.

5 km-spåret på I20 låter som min enda chans att springa snabbt 😉

Ja, visst är SM-spåret härligt, Göran K, men två varv?? Tja, varför inte - ska nog prova det någon gång.

Ingmari: Om jag skall ta mig igenom Lidingöloppet på en någorlunda anständig tid så behöver jag definitivt köra några distanspass i ordentligt backig terräng på kring 2 mil... Om man vill vara fin (eller åtminstone springa Lidingö) så får man lida pin...