Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

thomas- du är min hjälte! (fast du kom med dåliga nyheter ang. startplatsen! :S)

Kallkällbacken är förlängning av Kallkällvägen. De har installerat specialljus där eftersom så många backtränar där. Den kallas också "Assar Rönnlund"-backen och kanske "mördarbacken". Den passerar under en skidbro och viker ner igen och korsar spåret.

M

Hur långt är det att springa hela Ringvägen ?

Jag har precis som Jonas mätt SM-spåret till ca 10,5 km om start o mål är vid sporthallen. Om man målar vid klocktornet så är det ganska exakt 10 dock.

Sprang med min RS800 m S3 fotpod som är ruskigt exakt även i backig terräng.

Nu i sommar har jag bara

Enligt Mattias H var det 25 km runt Ringvägen. Kan passa som långpass inför Lidingöloppet kanske?

..tänkte bara påminna "någon" om att mäta 5km spåret på I20 om nån orkade..*blinkar med ögonfransarna*.. 😀

Jag har inte riktigt hämtat mig från halvmaran ännu, ska se om jag känner mig bättre i benen imorgon. Jag har inte glömt... jag är faktiskt ganska nyfiken själv.

okejokej, ingen stress alls! jag tänkte bara påminna 🙂 ska till fjällen och vandra i helgen lix, så skynda inte för mig skull!

Nu har jag sprungit SM-spåret från sporthallen och jag startade exakt där asfalten övergår i grus. Jag fick det till 10,16 km. Ovanan att få Kallkällbacken efter 6 km istället för 3 höll dock på att knäcka mig så där stod jag nästan still. (#)

En vacker

I dag på fm sprang jag SM-spåret igen. Jättehärligt men lite, lite blött, kanske. :-)Glasögonen blev helt igenregnade varpå jag missade en avtagsväg och sprang fel.
Så när jag började se fram emot femkilometersmarkeringen dök i stället skylten med 3 km u