Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 16:04Nä, ytterligare en faktor till att jag inte gillar gammlia, förutom at jag inte hittar, så känns det läskigare än vad I20 gör..iaf om man är en ensam tjej som gärna springer på kvällarna då det är lite svalare..
Nä, ytterligare en faktor till att jag inte gillar gammlia, förutom at jag inte hittar, så känns det läskigare än vad I20 gör..iaf om man är en ensam tjej som gärna springer på kvällarna då det är lite svalare..
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 16:16Jag brukade springa där när jag bodde i Umeå. Första gången jag provade SM-spåret trodde jag att jag skulle dö. Min mil-tid ökade med nästan tio minuter pga backarna. Efter några gånger känner man sig mycket starkare så håll ut 🙂 !
Jag brukade springa där när jag bodde i Umeå. Första gången jag provade SM-spåret trodde jag att jag skulle dö. Min mil-tid ökade med nästan tio minuter pga backarna. Efter några gånger känner man sig mycket starkare så håll ut 🙂 !
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 18:42Lustigt att den här diskussion kom upp!
Tänkte starta en tråd om det här för någon vecka sedan då jag sprang i Gammliaskogen för första gången!Det var defintivt inte lätt att hitta där som nykomling! Ingen övergripande karta någonstans och många markeri
Lustigt att den här diskussion kom upp!
Tänkte starta en tråd om det här för någon vecka sedan då jag sprang i Gammliaskogen för första gången!
Det var defintivt inte lätt att hitta där som nykomling! Ingen övergripande karta någonstans och många markeri
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 19:30Jag tror spåret tillkom inför SM 96. Som sagt var: härligt och backigt, men inte helt lätt att hitta. I vissa korsningar fick jag gissa mig fram.
Stadsliden äger (L)
Jag tror spåret tillkom inför SM 96. Som sagt var: härligt och backigt, men inte helt lätt att hitta. I vissa korsningar fick jag gissa mig fram.
Stadsliden äger (L)
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 19:30Du kan få ett omdöme av mig.
Som jämförelse:
Gammlia (Stadsliden) 3,2: Mycket lätt och fin, har en lång svagt sluttande backe.
Gammlia 3,7: Samma som ovan plus en liten jobbigare backe
Nydala 4,2: Lätt, bara en backe värd namnet. Tror att en sträcka av U
Du kan få ett omdöme av mig.
Som jämförelse:
Gammlia (Stadsliden) 3,2: Mycket lätt och fin, har en lång svagt sluttande backe.
Gammlia 3,7: Samma som ovan plus en liten jobbigare backe
Nydala 4,2: Lätt, bara en backe värd namnet. Tror att en sträcka av U
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 19:31Varför är Gammlia ingenting för den som vill träna ensam?
Varför är Gammlia ingenting för den som vill träna ensam?
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 19:37Ingmari: Om du syftade på det jag sa så menade jag att det alltid är folk där. Alltid är det en massa som vallar hunden, springer eller gör annat. Hatar att åka skidor där, brukade skälla ut hundägare som gick i skidspåren men har slutat åka där numera.
Ingmari: Om du syftade på det jag sa så menade jag att det alltid är folk där. Alltid är det en massa som vallar hunden, springer eller gör annat. Hatar att åka skidor där, brukade skälla ut hundägare som gick i skidspåren men har slutat åka där numera.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 19:51Okej, jag trodde du menade att man behövde body guard eller så 🙂 (Det här är dagen då Ingmari missförstår Jonas!)
Fast jag har aldrig stött på några större folksamlingar i Gammliaskogen - jag tycker det brukar vara rätt folktomt där. Men det kanske ber
Okej, jag trodde du menade att man behövde body guard eller så 🙂 (Det här är dagen då Ingmari missförstår Jonas!)
Fast jag har aldrig stött på några större folksamlingar i Gammliaskogen - jag tycker det brukar vara rätt folktomt där. Men det kanske ber
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 22:23..jag har väl inga egentliga bevis, men det var nog av mig du fick känslan att man behöver en body guard i gammliaskogen..det menar jag inte 😛 men av nån anledning upplever jag hela området som lite farligt 😛 skittöntigt! säkert bara för att jag bara sp
..jag har väl inga egentliga bevis, men det var nog av mig du fick känslan att man behöver en body guard i gammliaskogen..det menar jag inte 😛 men av nån anledning upplever jag hela området som lite farligt 😛 skittöntigt! säkert bara för att jag bara sp
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 23:36Instämmer med Jonas i hans jämförelse. Tänkte bara tillägga att det på I20-området finns massor med grusvägar som passar utmärkt till både löpning och cykling fast man skall hålla lite koll på var man är så det inte blir som för mig när jag skulle ta en l
Instämmer med Jonas i hans jämförelse. Tänkte bara tillägga att det på I20-området finns massor med grusvägar som passar utmärkt till både löpning och cykling fast man skall hålla lite koll på var man är så det inte blir som för mig när jag skulle ta en l