Quote from Donald Isaksson on 21 July 2008, 14:40Duktigt av dig o ge dig ut i regnet.
Jag var där igår o slet, var seg redan efter 30min men körde igenom mitt planerade långpass på ren vilja ändå.. 😀
De två 4km-skyltarna är lite tokiga, min erfarenhet är att det är den andra som är den mest korrekta
Duktigt av dig o ge dig ut i regnet.
Jag var där igår o slet, var seg redan efter 30min men körde igenom mitt planerade långpass på ren vilja ändå.. 😀
De två 4km-skyltarna är lite tokiga, min erfarenhet är att det är den andra som är den mest korrekta
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 16:28Jag har aldrig tänkt på de dubbla 4 km skyltarna, bara jag inte missar 5 km skylten så är jag nöjd! Duktigt att ge sig ut i dagens ruskväder. Jag har prickat in en vilodag idag på ett smart sätt. 🙂
Jag har aldrig tänkt på de dubbla 4 km skyltarna, bara jag inte missar 5 km skylten så är jag nöjd! Duktigt att ge sig ut i dagens ruskväder. Jag har prickat in en vilodag idag på ett smart sätt. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 18:15Ruskväder är bara förnamnet. Men jag gillar faktiskt att springa i regn. Det enda problemet är att glasögonen blir så blöta. Jag blev nästan sjösjuk av att titta genom vattendropparna.
Min felnavigering innebar även att jag fick ta backen strax innan 3
Ruskväder är bara förnamnet. Men jag gillar faktiskt att springa i regn. Det enda problemet är att glasögonen blir så blöta. Jag blev nästan sjösjuk av att titta genom vattendropparna.
Min felnavigering innebar även att jag fick ta backen strax innan 3
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 23:41Åh, här snubblar man över info om gammliaspåren! Finns det bara 10kmspår eller går det att springa kortare varianter?
Funderade på att kika där idag men min sambo var för lat och jag ville inte gå själv då jag absolut inte hittar där (#)
Åh, här snubblar man över info om gammliaspåren! Finns det bara 10kmspår eller går det att springa kortare varianter?
Funderade på att kika där idag men min sambo var för lat och jag ville inte gå själv då jag absolut inte hittar där (#)
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 23:45Det finns 1,9 och 3,2 samt 3,7 km spår, som går att kombinera efter behag. Det är jättefint i Gammliaskogen - testa att ta en tur där.
Det finns 1,9 och 3,2 samt 3,7 km spår, som går att kombinera efter behag. Det är jättefint i Gammliaskogen - testa att ta en tur där.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 23:48Känns på något vis mysigare där än runt nydala. För mycket asfalt runt nydala och jag oroar mig för att det ska vara dåligt.
Tror jag ska gå och lägga mig nu och sedan gå upp i tid imorrn så jag hinner med gammlia innan jobbet. 🙂 Jobbar eftermiddagspass
Känns på något vis mysigare där än runt nydala. För mycket asfalt runt nydala och jag oroar mig för att det ska vara dåligt.
Tror jag ska gå och lägga mig nu och sedan gå upp i tid imorrn så jag hinner med gammlia innan jobbet. 🙂 Jobbar eftermiddagspass
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 23:51Ja, Gammlia är urmysigt. Ha det så trevligt! 🙂
Ja, Gammlia är urmysigt. Ha det så trevligt! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 07:04Gissar att det finns en "normal startpunkt" för de olika spåren. Var undrar jag som är rel. ny i Umeå. Skulle vara kul att testa. Bor i Mariehem så det ligger ju bra till.
Gissar att det finns en "normal startpunkt" för de olika spåren. Var undrar jag som är rel. ny i Umeå. Skulle vara kul att testa. Bor i Mariehem så det ligger ju bra till.
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 11:35..bara för att vara lite besserwissrig harald..du bor PÅ mariehem..inte i 🙂 men jaa..jag tror att det "naturliga" starten är just vid gammliabyggnaderna, alltså museet och det...hur gick rundan före jobbet för dig nu då 🙂
..bara för att vara lite besserwissrig harald..du bor PÅ mariehem..inte i 🙂 men jaa..jag tror att det "naturliga" starten är just vid gammliabyggnaderna, alltså museet och det...hur gick rundan före jobbet för dig nu då 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 11:37Hemska saker vad det öser ner. Tur jag inte hann ta mig till spåret trotts allt!
Hemska saker vad det öser ner. Tur jag inte hann ta mig till spåret trotts allt!