Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 15:43Celos tjejer är kanske oftare bredare om ändan men det har inte så mycket med avståndet mellan sittbenen att göra utan är mera en fråga om bäcken och "stoppningen" runt om vilket spelar roll för passformen på byxor men inte för sadeln
Celos tjejer är kanske oftare bredare om ändan men det har inte så mycket med avståndet mellan sittbenen att göra utan är mera en fråga om bäcken och "stoppningen" runt om vilket spelar roll för passformen på byxor men inte för sadeln
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 15:47Du menar fittet på ren skånska?
Du menar fittet på ren skånska?
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 15:50Celos snackar vi ont eller skavsår?
Celos snackar vi ont eller skavsår?
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 15:53japp David för stoppning låter mindre räligt
japp David för stoppning låter mindre räligt
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 16:16Nu verkar det ju inte vara hmm... "traditionellt" skavsår pga tryck det handlar om, utan skav i ljumskvecken om man får tro Celos rätt. Jag sätter mina slantar på att nya byxor löser problemet, men allra först skulle jag rekommendera vitt vaselin.
Nu verkar det ju inte vara hmm... "traditionellt" skavsår pga tryck det handlar om, utan skav i ljumskvecken om man får tro Celos rätt. Jag sätter mina slantar på att nya byxor löser problemet, men allra först skulle jag rekommendera vitt vaselin.
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 17:38Jag fick min racer med en smal och hård killsadel vilket innebar att jag i princip satt och balanserade på den långa smala biten längst fram. Så jag köpte just en Selle Italia Ldy gel flow och nu känns det betydligt bättre 🙂
Jag fick min racer med en smal och hård killsadel vilket innebar att jag i princip satt och balanserade på den långa smala biten längst fram. Så jag köpte just en Selle Italia Ldy gel flow och nu känns det betydligt bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 17:44Leif: Än så länge är det bara ont.
Leif: Än så länge är det bara ont.
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 17:45Bruse och Charlotta: Nix, inget under.
Kan det ha något med behåringen att göra 😉
Bruse och Charlotta: Nix, inget under.
Kan det ha något med behåringen att göra 😉
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 17:54Rattmuff av! Renrakad yta, som du sitter på.
Rattmuff av! Renrakad yta, som du sitter på.
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 19:43Celos ta och testa med ett par löpartights eller långkallingar eller nåt annat i stället för cykelbyxorna så får vi se om felet kanske ligger där
Celos ta och testa med ett par löpartights eller långkallingar eller nåt annat i stället för cykelbyxorna så får vi se om felet kanske ligger där