Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSnörning
You need to log in to create posts and topics.

vad har du för litet problem då?

Tibialis Anterior har jag alltid ( i dåtiden) haft problem med. Känner av det till och från nu. men vet hur jag ska strechta bort det.

Det har alltid känts som benhinneinflammation... Nu har jag lite problem med Soleus och tibialis posterior men har det

akta dig. jag älskar sånt här som vandrar runt och som verkar oförklarligt.
problem är till för att lösas!
problemet med tibialis anterior brukar kallas falsk benhinneinflamation eller helt enkelt räknas in i compartmentsyndrom, eftersom compartmentsydro

Jag slutade med all idrott mer eller mindre när jag var 18 pga av dessa problem. 15 år senare får jag reda på hur jag ska strechta för att det ska bli bättre.

tränade en hel del friidrott när jag var yngre och vi värmde alltid upp och strechtade allt ut

vad va orskaen till dina problem då?

Då var det att jag inte strechtade och tränade för mycket.
Nu är det att jag har kommit igång med löpningen lite för snabbt igen och jag har inte kommit igång med strechtningen fullt ut.. Det är både innebandy och löpning.

Jag behöver stärka benen mer a

det är inte så lätt att hålla reda på allt. jag håller det inte för så troligt att dina skador beror på att du missat att strecha.
du har möjligen inte smällt ett ledband? då får muskler jobba extra med att stabilisera

att smälla ett ledband känns va? så jag tror inte att jag har gjort det! 🙂

för det mesta men inte alltid.

Kul! Men jag är nog ganska säker på att jag inte har smällt ett ledband. Jag borde ha känt nåt. Jaja, jag fortsätter på den inslagna vägen och ifall det inte blir bättre får jag åka iväg och besöka dig! 🙂