Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 15:30oj här sätter ja mig och kollar de olika snörningsteknikerna.. vissa var ju skitsnygga! rent dekorativa..
men vilka (de engelska namnen) är det ni använder för att förhindra avdomningen?
oj här sätter ja mig och kollar de olika snörningsteknikerna.. vissa var ju skitsnygga! rent dekorativa..
men vilka (de engelska namnen) är det ni använder för att förhindra avdomningen?
Quote from ellen olsson on 18 February 2008, 19:35Inov-8 har en sida med löpningsinriktade snörningsalternativ:
http://www.inov-8.com/Lacing.asp?L=26&LID=1
Inov-8 har en sida med löpningsinriktade snörningsalternativ:
Quote from Fredrik Johansson on 23 February 2008, 17:10Den här sista snörningen som Fredrik tipsar om kör jag med på löpardojjorna och tycker den är toppen.
Den här sista snörningen som Fredrik tipsar om kör jag med på löpardojjorna och tycker den är toppen.
Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 17:19Samma här - altså snörningen som Fredrik tipsar om - och den funkar perfekt. Skon "fäster" fantastiskt fint runt vrist & häl. Rekommenderas!
Samma här - altså snörningen som Fredrik tipsar om - och den funkar perfekt. Skon "fäster" fantastiskt fint runt vrist & häl. Rekommenderas!
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 11:58Kör också på den fredrik rekommenderar. Fungerar klockrent.
Kör också på den fredrik rekommenderar. Fungerar klockrent.
Quote from antti5303@gmail.com on 24 February 2008, 17:29Har också prövat den snörningen. Tyckte inte det blev ett dugg bättre. Dessutom blir det mycket bökigare att ta av och på skorna, man måste finjustera looparna varje gång om skon ska sitta bra och ändå vara möjlig att ta av..
Jag kör med vanlig snörning
Har också prövat den snörningen. Tyckte inte det blev ett dugg bättre. Dessutom blir det mycket bökigare att ta av och på skorna, man måste finjustera looparna varje gång om skon ska sitta bra och ändå vara möjlig att ta av..
Jag kör med vanlig snörning
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 17:47Jag har ingen snörning i mina sockiplast. Hur skall jag lösa det? Med mattape?
Jag har ingen snörning i mina sockiplast. Hur skall jag lösa det? Med mattape?
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 18:14David
Du har inte kvar några av Din mammas gamla strumpebandshållare? 😀
David
Du har inte kvar några av Din mammas gamla strumpebandshållare? 😀
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 18:44Tyvärr, och jag har inte blivit erbjuden strumpebandsorden heller.
Tyvärr, och jag har inte blivit erbjuden strumpebandsorden heller.
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 18:46HM? Blir jag förvånad David? 😀
HM? Blir jag förvånad David? 😀