Quote from Guest on 26 April 2008, 22:19Jag är väl vad som kan kallas en medelmåttig motionär med mål.
Känner att jag byggt på min uthållighet sedan jag mer regelbundet börjat springa i juni förra året- men jag kommer inte vidare med farten. Har ett mål att komma så nära sub 50 på milen som mö
Jag är väl vad som kan kallas en medelmåttig motionär med mål.
Känner att jag byggt på min uthållighet sedan jag mer regelbundet börjat springa i juni förra året- men jag kommer inte vidare med farten. Har ett mål att komma så nära sub 50 på milen som mö
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2008, 22:29Hejsan, jag är lite av en messerschmidt vad gäller stavning mm men sätter en ära i att inte anmärka på felstavningar o sånt - men jag är dessutom matematiker och jobbar mycket med logik så då du skrev: "så nära sub 50 på milen som möjligt (och helst under
Hejsan, jag är lite av en messerschmidt vad gäller stavning mm men sätter en ära i att inte anmärka på felstavningar o sånt - men jag är dessutom matematiker och jobbar mycket med logik så då du skrev: "så nära sub 50 på milen som möjligt (och helst under
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 22:31Men Christer, nöjer du dig inte med att skratta lite i vardagsrummet som jag...
Jag nöjer mig med sub 50 nån gång i framtiden.
Vänligast
Von
Men Christer, nöjer du dig inte med att skratta lite i vardagsrummet som jag...
Jag nöjer mig med sub 50 nån gång i framtiden.
Vänligast
Von
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 22:34Christer! Så rätt så... Så klart jag menade UNDER 50 min!:-)
Att efter en kaotisk dag sätta sig vid datorn kan få de mest märkliga följder.
Hoppas min undran i o m detta får mer relevans...
Christer! Så rätt så... Så klart jag menade UNDER 50 min!:-)
Att efter en kaotisk dag sätta sig vid datorn kan få de mest märkliga följder.
Hoppas min undran i o m detta får mer relevans...
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 22:36Tur att du ödmjukt kallas dig messerschmidt. Besserwissrar är ju så svåra att fördra... 😉
Tur att du ödmjukt kallas dig messerschmidt. Besserwissrar är ju så svåra att fördra... 😉
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2008, 22:38Jag vet inte vad som flög i mig - jag fick väl en släng av surgubbe...
Men för sjutton - sluta stampa o sätt i gång att träna varierat!
Spring fort o kort. Långt o långsamt. Halvlångt o halvfort. Backigt o plant.
Jag skojar inte nu. Dom som vill springa
Jag vet inte vad som flög i mig - jag fick väl en släng av surgubbe...
Men för sjutton - sluta stampa o sätt i gång att träna varierat!
Spring fort o kort. Långt o långsamt. Halvlångt o halvfort. Backigt o plant.
Jag skojar inte nu. Dom som vill springa
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 22:38Han är en klurig en den där Christer... Men där fick du ett gott råd!
Han är en klurig en den där Christer... Men där fick du ett gott råd!
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 22:49OK, om jag fattar rätt:
Släppa lite mer på mina vanliga rundor/distanser och våga testa att vara lite "wild and crazy".
Jag lyssnar hellre på dina förenklade tips Christer än tappar sugen i jakten på VO2max och snubblar på mjölksyretröskeln.
TACK! 🙂
OK, om jag fattar rätt:
Släppa lite mer på mina vanliga rundor/distanser och våga testa att vara lite "wild and crazy".
Jag lyssnar hellre på dina förenklade tips Christer än tappar sugen i jakten på VO2max och snubblar på mjölksyretröskeln.
TACK! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 22:59Som Christer sa, variera löpningen och testa nya saker, nya löprundor och nya farter. Wild and crazy låter bra (t+)
Fortsätt springa och ha kul också så kommer resultaten förr än du anar 🙂
Som Christer sa, variera löpningen och testa nya saker, nya löprundor och nya farter. Wild and crazy låter bra (t+)
Fortsätt springa och ha kul också så kommer resultaten förr än du anar 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 00:07Var rådet att springa under 50 minuter eller?
Var rådet att springa under 50 minuter eller?