Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 18:47Ja visst är det skillnad! Jag tränar oftast ensam, men ibland händer det när jag tex kör intervaller att det kommer någon till gymmet som jag känner tillräckligt för att be om hjälp. "Snälla - vråla lite på mej när jag kör nästa intervall!" 😀 Det brukar
Ja visst är det skillnad! Jag tränar oftast ensam, men ibland händer det när jag tex kör intervaller att det kommer någon till gymmet som jag känner tillräckligt för att be om hjälp. "Snälla - vråla lite på mej när jag kör nästa intervall!" 😀 Det brukar
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 20:13Kör hårt Fia-lotta!!! Tror att du klarar det galant, hoppas att vi får ta del av dina fina resultat:-)//Åsa
Kör hårt Fia-lotta!!! Tror att du klarar det galant, hoppas att vi får ta del av dina fina resultat:-)//Åsa
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 20:40Tack Åsa! 🙂 Jadå, jag ska berätta. Maxpulsen får jag ju direkt, men konditionsvärdet tar några dagar (resultatet ska köras i datorn). Jag har gjort maxpulstest i höstat så egentligen är det lite onödigt - fast kuligt ändå att kolla om det blir samma (18
Tack Åsa! 🙂 Jadå, jag ska berätta. Maxpulsen får jag ju direkt, men konditionsvärdet tar några dagar (resultatet ska köras i datorn). Jag har gjort maxpulstest i höstat så egentligen är det lite onödigt - fast kuligt ändå att kolla om det blir samma (18