Quote from Elias Engqvist on 27 April 2008, 00:37Att springa under 10 km...
Att springa under 10 km...
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 07:55christers råd funkar även om du vill klippa sub 40 🙂 att ha kul slår allt.
christers råd funkar även om du vill klippa sub 40 🙂 att ha kul slår allt.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 11:12Kan bara hålla med Daniel. Är det inte kul att springa så kan det vara. Fartlek och springa i kuperad terräng har jag ägnat mycket tid åt och det ger också resultat.
Intervaller och snabbdistanser började jag köra ifjol och det har sin charm det också. E
Kan bara hålla med Daniel. Är det inte kul att springa så kan det vara. Fartlek och springa i kuperad terräng har jag ägnat mycket tid åt och det ger också resultat.
Intervaller och snabbdistanser började jag köra ifjol och det har sin charm det också. E
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 12:16vad ska man göra när man ska variera spåren när man bara har två spår att välja mellan?
vad ska man göra när man ska variera spåren när man bara har två spår att välja mellan?
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 12:19Eva, spåra ur...
Eva, spåra ur...
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 12:20Alltså, hitta stigar eller nåt
Alltså, hitta stigar eller nåt
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 12:38spårar alltid ur en del av min charm
spårar alltid ur en del av min charm
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 12:46Jag har nästan förstått det Eva
Jag har nästan förstått det Eva
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 12:55Eva, spring åt andra hållet ibland.
Eva, spring åt andra hållet ibland.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 12:59det har jag också gjort, lika tråkigt dock...får springa bakåt kanske 😀
det har jag också gjort, lika tråkigt dock...får springa bakåt kanske 😀