Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 16:28En bra grej är att ha en hare, som skriker sluttid oavbrutet, anpassar tempot i uppförsbackar, fortfarande skriker sluttid, sen skriker på dig för att du inte rör på benen, sen skriker lite mer på dig, å lite till, slutid igen, å en gång till.
42 min otr
En bra grej är att ha en hare, som skriker sluttid oavbrutet, anpassar tempot i uppförsbackar, fortfarande skriker sluttid, sen skriker på dig för att du inte rör på benen, sen skriker lite mer på dig, å lite till, slutid igen, å en gång till.
42 min otr
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 16:33Förresten, hoppa inte i plurret direkt efter, insåg att jag tappat simförmågan och var tvungen att kravla mig längs botten till landbacken.
Förresten, hoppa inte i plurret direkt efter, insåg att jag tappat simförmågan och var tvungen att kravla mig längs botten till landbacken.
Quote from Elias Engqvist on 27 April 2008, 17:17Vad är det du pratar om egentligen Andreas - det låter som om du haft en mardröm?
Vad är det du pratar om egentligen Andreas - det låter som om du haft en mardröm?
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 17:22Det måste vara en Tysk fälthare.
Det måste vara en Tysk fälthare.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 17:25Ingen dröm, bister verklighet. Sub 50 kan även göras med hundpatrull i antågande. Allt handlar om motivation.
Ingen dröm, bister verklighet. Sub 50 kan även göras med hundpatrull i antågande. Allt handlar om motivation.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 17:27Det låter så läskigt att jag hade hoppats det var en mardröm. Krypa med aborrar är inget jag drömmer om med välbehag.
Det låter så läskigt att jag hade hoppats det var en mardröm. Krypa med aborrar är inget jag drömmer om med välbehag.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 17:30Nejdå, det är pepp (L) (L)
Nejdå, det är pepp (L) (L)
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 18:32Att ha någon som vrålar och skriker är ett absolut måste ibland.... Imorgon ska jag göra ett konditions- och maxpulstest och då gäller det att jag mot slutet har någon som likt en führer skriker oupphörligen på mig om det inte ska bli pannkaka av alltihop
Att ha någon som vrålar och skriker är ett absolut måste ibland.... Imorgon ska jag göra ett konditions- och maxpulstest och då gäller det att jag mot slutet har någon som likt en führer skriker oupphörligen på mig om det inte ska bli pannkaka av alltihop
Quote from Elias Engqvist on 27 April 2008, 18:35Sån är vår torsdagsträning (som är på onsdag den här veckan) men intervallträning funkar bäst med tränare som bestämmer över en och säger han "SPRING FORTARE" då ska man springa fortare.. Men det är lyxigt att ha det så! Inte alla som har den möjligheten
Sån är vår torsdagsträning (som är på onsdag den här veckan) men intervallträning funkar bäst med tränare som bestämmer över en och säger han "SPRING FORTARE" då ska man springa fortare.. Men det är lyxigt att ha det så! Inte alla som har den möjligheten
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 18:45Har aldrig haft problem med returen på käket.
Har aldrig haft problem med returen på käket.