Quote from Guest on 1 October 2010, 09:36Jag funderade på en sak när jag såg den här filmen. Några löpare (bland annat den mycket trötte kenyanen som dyker upp efter 1:50 i filmen) dricker vatten som de verkar få från helt random personer längs banan. Vågar dom dricka vad som helst?
http://www.
Jag funderade på en sak när jag såg den här filmen. Några löpare (bland annat den mycket trötte kenyanen som dyker upp efter 1:50 i filmen) dricker vatten som de verkar få från helt random personer längs banan. Vågar dom dricka vad som helst?
Quote from Lars Breström on 1 October 2010, 09:46Killen var ju nära på att kollapsa. I det stadiet hade han kunna dricka vad som helst.
Killen var ju nära på att kollapsa. I det stadiet hade han kunna dricka vad som helst.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:01Eh, tror ni att det stå folk och försöker förgifta deltagarna?
Eh, tror ni att det stå folk och försöker förgifta deltagarna?
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:05Jepp, saken är biff!
Jepp, saken är biff!
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:19Haha, nej inte vet jag. 🙂 Jag trodde bara att på den nivån var man jättenoga med vad man åt och drack. Det där var ju rätt duktiga löpare.
Haha, nej inte vet jag. 🙂 Jag trodde bara att på den nivån var man jättenoga med vad man åt och drack. Det där var ju rätt duktiga löpare.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:20Med en sund bacillskräck delar man inte vattenflaska eller kåsa med någon. Jag blev också förvånad.
Har ni förresten sett hur en del doppar sina personliga vattenflaskor i vatten/sportdryckstunnorna vid vätskekontrollerna! Borde vara dödsstraff på sånt.
Med en sund bacillskräck delar man inte vattenflaska eller kåsa med någon. Jag blev också förvånad.
Har ni förresten sett hur en del doppar sina personliga vattenflaskor i vatten/sportdryckstunnorna vid vätskekontrollerna! Borde vara dödsstraff på sånt.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:21Tja, du tänkte att de vägde vattnet de dricker? 😉
Tja, du tänkte att de vägde vattnet de dricker? 😉
Quote from Jonny Persson on 1 October 2010, 10:23Vad är det för fel på vatten?
Har man bonkat så tar man emot vad som helst som kan få igång kroppen.
När det gäller just Kenyaner så har jag haft glädjen att äta frukost bredvid den absoluta eliten några gånger innan stora tävlingar. Dom känns inte till
Vad är det för fel på vatten?
Har man bonkat så tar man emot vad som helst som kan få igång kroppen.
När det gäller just Kenyaner så har jag haft glädjen att äta frukost bredvid den absoluta eliten några gånger innan stora tävlingar. Dom känns inte till
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:23Jag tänkte på baciller och kanske dopingkontroller (vet inte om det förekommer för de där löparna?) Min främsta oro var inte att den vänliga kvinnan med kåsan hade spetsat vattnet med arsenik.
Jag tänkte på baciller och kanske dopingkontroller (vet inte om det förekommer för de där löparna?) Min främsta oro var inte att den vänliga kvinnan med kåsan hade spetsat vattnet med arsenik.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:28(t+) Mackan.
Har genom åren umgåtts med en mängd elitlöpare inklusive kenyaner.
Varför är en del svenska motionärer så hypokondriska?
Slappna av.
(t+) Mackan.
Har genom åren umgåtts med en mängd elitlöpare inklusive kenyaner.
Varför är en del svenska motionärer så hypokondriska?
Slappna av.