Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 18:52Dagens skräckis - ett besök i de grupperna.... 😀
Dagens skräckis - ett besök i de grupperna.... 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 19:02Då missar ni de riktiga stjärnorna i forumet.
Då missar ni de riktiga stjärnorna i forumet.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 19:06Jag trodde stjärnorna cyklade? Men ibland är de ute och cyklar i andra grupper kanske?
Jag trodde stjärnorna cyklade? Men ibland är de ute och cyklar i andra grupper kanske?
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 19:14En del behöver inte ens en cykel för att vara ute och cykla.
En del behöver inte ens en cykel för att vara ute och cykla.
Quote from Jonny Persson on 3 October 2010, 19:28Jag är med i gruppen "Bra mat" men får ofta yrselkänslor av att vara där så jag markerar det mesta som läst eller ointressant. Tror gruppen "Mycket mat" är mer passande för mig.
Jag är med i gruppen "Bra mat" men får ofta yrselkänslor av att vara där så jag markerar det mesta som läst eller ointressant. Tror gruppen "Mycket mat" är mer passande för mig.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 19:40Det borde finnas en grupp
MAT
massor av mat,
mammas gamla hederliga husmanskost,
blodiga oxfiléer
feta såser
potatisgratänger.
tiramisu
espresso,
restretto,
etc, etc...Livet skall levas.
Det borde finnas en grupp
MAT
massor av mat,
mammas gamla hederliga husmanskost,
blodiga oxfiléer
feta såser
potatisgratänger.
tiramisu
espresso,
restretto,
etc, etc...
Livet skall levas.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 19:43go mad, möe mad och mad i rättan tid
skånskt ordspråk som löpare kan ta till sig.
go mad, möe mad och mad i rättan tid
skånskt ordspråk som löpare kan ta till sig.
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 11:00KG: Den gruppen skulle jag solklart gå med i! 😀
KG: Den gruppen skulle jag solklart gå med i! 😀
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 11:06En av de mest fantastiska sakerna med att springa mycket är ju just att man kan hänge sig åt god mat, mycket mat och mat i rättan tid (dvs ofta...) utan att riskera att förvandlas till mr Kreosot (referens: Monty Python).
🙂
En av de mest fantastiska sakerna med att springa mycket är ju just att man kan hänge sig åt god mat, mycket mat och mat i rättan tid (dvs ofta...) utan att riskera att förvandlas till mr Kreosot (referens: Monty Python).
🙂
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 11:23Kommentar på ursprungsfrågan.
Toppeliten har funktionärer som delar ut vätska längs banan.
Jag tror inte heller de vågar ta från okända p.g.a. dopingrisken också.
Kommentar på ursprungsfrågan.
Toppeliten har funktionärer som delar ut vätska längs banan.
Jag tror inte heller de vågar ta från okända p.g.a. dopingrisken också.