Quote from Guest on 18 June 2008, 20:13..... vore kuligt att vara. Jag är hyfsat duktig på att springa kort och fort och jag är hyfsat uthållig på långa distanser. Men..... jag är inte så uthållig på milen. Klarar med blotta förskräckelsen milen på strax under 50 min. Om man vill bli snabbare,
..... vore kuligt att vara. Jag är hyfsat duktig på att springa kort och fort och jag är hyfsat uthållig på långa distanser. Men..... jag är inte så uthållig på milen. Klarar med blotta förskräckelsen milen på strax under 50 min. Om man vill bli snabbare,
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 20:23Korta intervaller för att få upp farten
Korta intervaller för att få upp farten
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 20:23backträning 😉
backträning 😉
Quote from Elias Engqvist on 18 June 2008, 20:24Blandat med lite snabbdistans...
Blandat med lite snabbdistans...
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 20:25Låter som ljuv musik i mina öron! 😀 Mera, mera!!!!!!
Låter som ljuv musik i mina öron! 😀 Mera, mera!!!!!!
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 20:27I Hammarbybacken specifikt va Jessica? 😉 Vi SKA - lovar! I augusti när jag kommer tillbaka från semestern då jädrans tar vi den. 😀
I Hammarbybacken specifikt va Jessica? 😉 Vi SKA - lovar! I augusti när jag kommer tillbaka från semestern då jädrans tar vi den. 😀
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 20:28inte hammarbybacken
högdalstoppen. jag sitter och stirrar på den varje dag och undrar vad jag gett mig in på
inte hammarbybacken
högdalstoppen. jag sitter och stirrar på den varje dag och undrar vad jag gett mig in på
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 20:29Fast allvarligt. Jag har en fundering på att springa 2,5 km x 4 för fort för milen med lite vila emellan. Senare dra ner till 3,3 x 3 i samma tempo. Därefter 5 x 2 i samma tempo och som genom ett trollslag 😉 (eller x antal år senare) kan jag hålla det te
Fast allvarligt. Jag har en fundering på att springa 2,5 km x 4 för fort för milen med lite vila emellan. Senare dra ner till 3,3 x 3 i samma tempo. Därefter 5 x 2 i samma tempo och som genom ett trollslag 😉 (eller x antal år senare) kan jag hålla det te
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 20:30Bah - fel av mej! Mende naturligtvis Högdalstoppen. Aha, psykisk träning - fusk!!!!! 😀
Bah - fel av mej! Mende naturligtvis Högdalstoppen. Aha, psykisk träning - fusk!!!!! 😀
Quote from Elias Engqvist on 18 June 2008, 20:31Kul idé
Kul idé