Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 15:04Fia-Lotta, från en Pulsare har jag fått ett recept på 400m. Han hade å andra sidan fått den av Rolle som ju också finns här på Funbeat. Det är 3set med 4*400m och vila lika länge som löpningen tar. Fast jag kör med 1:30 i vila, som är nästan samma.
I ti
Fia-Lotta, från en Pulsare har jag fått ett recept på 400m. Han hade å andra sidan fått den av Rolle som ju också finns här på Funbeat. Det är 3set med 4*400m och vila lika länge som löpningen tar. Fast jag kör med 1:30 i vila, som är nästan samma.
I ti
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 15:08Tack Leif!
Med risk för att vara tjatig - spelar det någon roll om man joggar eller står i vilan? Är det ena bra för något och det andra för något annat? Jag VET att det diskuterats mycket, men jag blir helt snurrig? (#)
Jag upplever att jag orkar många
Tack Leif!
Med risk för att vara tjatig - spelar det någon roll om man joggar eller står i vilan? Är det ena bra för något och det andra för något annat? Jag VET att det diskuterats mycket, men jag blir helt snurrig? (#)
Jag upplever att jag orkar många
Quote from Catharina Brattlin on 27 June 2008, 15:19Jag är ju ingen expert här, Fia-Lotta.
Men jag kör, som sagt, ståvila på mina sk tröskelintervaller som är tusen meter och uppåt. Dels för att få ner pulsen kvickt men också för att inte hjälpa kroppen att skölja ur laktatet och slaggprodukterna. Inbill
Jag är ju ingen expert här, Fia-Lotta.
Men jag kör, som sagt, ståvila på mina sk tröskelintervaller som är tusen meter och uppåt. Dels för att få ner pulsen kvickt men också för att inte hjälpa kroppen att skölja ur laktatet och slaggprodukterna. Inbill
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 15:29Jag har mitt enkla svar. Jag gillar ståvila bättre än joggvila. Provade joggvila på 800m-intervaller men det föll inte mig i smaken. Mer seriös än så är jag inte att jag kör det jag gillar 🙂
Jag har mitt enkla svar. Jag gillar ståvila bättre än joggvila. Provade joggvila på 800m-intervaller men det föll inte mig i smaken. Mer seriös än så är jag inte att jag kör det jag gillar 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 27 June 2008, 15:39Gillar och gillar, Leif, vem fasen säger att allt man gör måste gillas...;)
Skämt åsido, båda varianterna passar mig och syftet med dem. 🙂
Gillar och gillar, Leif, vem fasen säger att allt man gör måste gillas...;)
Skämt åsido, båda varianterna passar mig och syftet med dem. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 15:59Hej på er.
Och jag måste bara erkänna att jag är imponerad av all er som orkar med att köra intervall. Tex Marcus som har sin favorit, 25x400 med 200 meters joggvila. Jag är alldeles för bekväm/lat för det, men så blev/blir jag aldrig riktigt snabb helle
Hej på er.
Och jag måste bara erkänna att jag är imponerad av all er som orkar med att köra intervall. Tex Marcus som har sin favorit, 25x400 med 200 meters joggvila. Jag är alldeles för bekväm/lat för det, men så blev/blir jag aldrig riktigt snabb helle
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 16:59Sylvia, när du kommer upp i min ålder så. Jag har blivit så bekväm att jag nästa bara gör det jag gillar. 🙂
Sylvia, när du kommer upp i min ålder så. Jag har blivit så bekväm att jag nästa bara gör det jag gillar. 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 27 June 2008, 17:01Ah, det är rätt, Leif!! Jag är ju så "ung" än att jag inbillar mig att jag kan bli liiite snabbare på ålderns höst...
Ah, det är rätt, Leif!! Jag är ju så "ung" än att jag inbillar mig att jag kan bli liiite snabbare på ålderns höst...