Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 11:56Man hittar en massa saker när man har så dumma fötter som jag 🙂
Något som alltid fungerat på mina compeedplåster är bada. Ett lååååångt bad luckrar upp klistret, plåstret blir fett och tjockt som död hud och lite slemmigt att ta i. Skitäckligt!! Sen är
Man hittar en massa saker när man har så dumma fötter som jag 🙂
Något som alltid fungerat på mina compeedplåster är bada. Ett lååååångt bad luckrar upp klistret, plåstret blir fett och tjockt som död hud och lite slemmigt att ta i. Skitäckligt!! Sen är
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 15:00Har också problem med blåsor efter löpning.. är nojjig att de ska bli infekterade eller något för de ser verkligen inte trevliga ut.. Men något sånt där proffsplåster kanske gör susen, istället för att bara köra på med plåstertejp som jag annars gör.
Har också problem med blåsor efter löpning.. är nojjig att de ska bli infekterade eller något för de ser verkligen inte trevliga ut.. Men något sånt där proffsplåster kanske gör susen, istället för att bara köra på med plåstertejp som jag annars gör.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 16:42Åh, vad jag blir "avundsjuk" på alla er som har problem med att få bort compeedplåstrerna! Tänk om dom hade suttit så bra på mina fötter, hinner knappt sätta på dom förrän dom har lossnat igen.
Nej, det beror inte på att jag gör "fel" eller så, för jag s
Åh, vad jag blir "avundsjuk" på alla er som har problem med att få bort compeedplåstrerna! Tänk om dom hade suttit så bra på mina fötter, hinner knappt sätta på dom förrän dom har lossnat igen.
Nej, det beror inte på att jag gör "fel" eller så, för jag s