Quote from Guest on 1 August 2008, 08:01Eller vad tror ni?
http://www.expressen.se/halsa/1.1249634/ny-superdrog-gor-traning-overflodig
😀
Eller vad tror ni?
http://www.expressen.se/halsa/1.1249634/ny-superdrog-gor-traning-overflodig
😀
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 08:11Som läkemedel, helt suveränt antagligen. Vad blir biverkningarna?? Blir man grön!?Annars, snacka om broileruppfödning.
Som läkemedel, helt suveränt antagligen. Vad blir biverkningarna?? Blir man grön!?Annars, snacka om broileruppfödning.
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 08:18Ja, troligen är det väl nån käck biverkning i stil med förkortad livslängd eller nåt annat trevligt *s*
Men som med alla läkemedel av denna typ finns det ju alltid de som tycker risken är värd att ta för att nå toppresultat.
Vi får väl se om det kommer
Ja, troligen är det väl nån käck biverkning i stil med förkortad livslängd eller nåt annat trevligt *s*
Men som med alla läkemedel av denna typ finns det ju alltid de som tycker risken är värd att ta för att nå toppresultat.
Vi får väl se om det kommer
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 08:22Intressant. Följdfrågan blir väl per automatik: om drogen fungerar väl, är laglig, saknar biverkningar och kostar rimligt mycket - hur kommer du att använda den:
1. Sluta träna och börja knapra piller istället.
2. Fortsätta träna och börja knapra piller
Intressant. Följdfrågan blir väl per automatik: om drogen fungerar väl, är laglig, saknar biverkningar och kostar rimligt mycket - hur kommer du att använda den:
1. Sluta träna och börja knapra piller istället.
2. Fortsätta träna och börja knapra piller
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 09:51Nike och Adidas kommer att skicka ut ninjor som sopar bort alla spår av framgångar på detta område, precis som oljendustrin gjorde med bilmotorn som drevs på vatten.
Nike och Adidas kommer att skicka ut ninjor som sopar bort alla spår av framgångar på detta område, precis som oljendustrin gjorde med bilmotorn som drevs på vatten.
Quote from Sissel Svanøe on 1 August 2008, 10:48Jag kommer fortsätta träna ändå. Det är endorfinerna jag vill åt.
Jag kommer fortsätta träna ändå. Det är endorfinerna jag vill åt.
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 11:053b
Jag tränar inte för tävlingsresultat och inom överskådlig framtid skulle jag inte lita på att preparaten var ofarliga.
Det krävs längre forskning för att övertyga mig!
🙂
3b
Jag tränar inte för tävlingsresultat och inom överskådlig framtid skulle jag inte lita på att preparaten var ofarliga.
Det krävs längre forskning för att övertyga mig!
🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 11:063b
3b
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 11:41Jag tränar för jag tycker att de är så roligt, inga piller här inte.-
Jag tränar för jag tycker att de är så roligt, inga piller här inte.-
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 12:14Är det inte så som många tränar redan idag?
Titta bara på cyklisterna i Tour de France som exempel....
😉
Är det inte så som många tränar redan idag?
Titta bara på cyklisterna i Tour de France som exempel....
😉