Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSnart är det färdigtränat!
You need to log in to create posts and topics.

Man studerar visst två olika ämnen. "Aicar" ökade uthålligheten hos möss med 44% efter fyra veckor. GW1516 krävde samtidig träning för att ge effekt men resulterade i 75% ökad uthållighet.

Sommartorka på nyhetsredaktionen!

Lars jag håller med dig ,jag fortsätter träna för man gilla att träffa nya människor och man peppar varandra

Nu finns det väl inget som hindrar att man fortsätter träna, även om man skulle konsumera dessa piller. Man kanske till och med kan träna mer om man blir mer uthållig?! Joakim har en bra poäng - hellre träning på piller än inte alls... kanske.

Intressant

Tycker det verkar vara en drog för de som är fit. De skulle ju kunna boosta ordentligt. Men blir man beroende? 42 som PB på milen blir plötsligt 34. Sen sluta med piller. Snacka om svacka!!!!

Sen till de unfit( som det skulle kunna hjälpa ) . Orkar inte

Frågan är vad som händer med muskler, leder, ligament, hjärta etc etc på eventuella överviktiga soffpotatisar som plötsligt orkar springa runt som de värsta "duracellkaniner"..... (#)

Fast jag är fet så tänker inte jag ha några piller ,jag ska klara detta själv,jag är en bit på vägen :9

Det skrämmande är att nästan 60% av dom som svarade på frågan "Kan du tänka dig att ta superpillret för att slippa träna??" svarade att dom har väntat på ett sånt piller.

Snart är väl hela världen helt förslappad!
Man får ju inte bara en vältränad kropp

Johan jag svarade absolut inte för jag älskar att träna på gym,man kommer ut och träffa nya människor man känner sig piggare så inget piller här icke

Helt rätt (t+)