Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSnart är det färdigtränat!
You need to log in to create posts and topics.

Anders jo de är många som träna

hehe! Låter som att någon försöker göra sig en hacka. Ingen slump att det här kommer från USA.

Jag fortsätter nog träna jag med.

3b - Kommer någon däremot på ett piller så att man håller sig skadefri och alltid njuter av träningspasset kan jag överväga att kombinera med piller...:-)

Prozac.

Kommer nog från någon som tycker att träning är något nödvändigt ont.

Pillrena är kanske bra för överviktiga som inte kan träna. personligen tror jag att man kommer att upptäcka biverkningar när man testar preparatet i full skala på människa.
Det känsla av njutning och glädje man får av träningen ( nåja, efteråt iallafall)

Ammi liksom många av de som kommenterade den ursprungliga artikeln verkar inte förstått att man fick bättre uthållighet. Det är inte detsamma som att man blir smal eller att man mår bra utan att träna!

Konstig debatt det här.

Jo, jag har fattat det, men varför vill man "fuska" till sig bättre uthållighet?
Halva nöjet med träningen är iaf för mig att tävla mot mig själv och förbättra mina resultat. Hur som helst tror jag att pillrena kan hjälpa många människor, om dom fungerar

Om man vill ta sig till kiosken och bara orkar halvvägs hjälper det väll?

Eller kanske inte för viktnedgång förresten...

Ah, jag är strax ute och cyklar.

Träning är hälsofrämjande så vad är det för fel på hälsa med hjälp av ett piller?
Betydligt bättre än prozac och andra antidepressiva medel i alla fall.