Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 15:28Har jag missat något?
Tycker att det låter som Anabola fast för uthållighets idrottare.....
dvs det enda som pillret gör är att du får ett bättre pb att skryta med i baren.Jag väljer självklart 3 - då träning är den största egotrippen av dom alla
Har jag missat något?
Tycker att det låter som Anabola fast för uthållighets idrottare.....
dvs det enda som pillret gör är att du får ett bättre pb att skryta med i baren.
Jag väljer självklart 3 - då träning är den största egotrippen av dom alla
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 18:17Oscar ,det stod i expressen häromdagen om mirakelpiller ,men det likna anabola stilen ,men jag tränar och se glad ut, det är mycke roligare
Oscar ,det stod i expressen häromdagen om mirakelpiller ,men det likna anabola stilen ,men jag tränar och se glad ut, det är mycke roligare
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 21:59Jag tränade mkt på gym när jag pluggade,
men löpträning
är helt nytt för mig.
Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan det nu,
inga piller för mig.
Det är ju själva känslan man vill åt.
Och att omgivningen tycker man är duktig.
Åtminstone den delen av om
Jag tränade mkt på gym när jag pluggade,
men löpträning
är helt nytt för mig.
Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan det nu,
inga piller för mig.
Det är ju själva känslan man vill åt.
Och att omgivningen tycker man är duktig.
Åtminstone den delen av om
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 10:14Pia, jag håller med,inga piller för mig heller, bättre att få endorfinkicken som den heter 🙂 imorgon ska jag på gymmet ,sen på tisdaag,onsdag,fredag med
Pia, jag håller med,inga piller för mig heller, bättre att få endorfinkicken som den heter 🙂 imorgon ska jag på gymmet ,sen på tisdaag,onsdag,fredag med
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 12:42Hjälper den bara till med uthålligheten så skulle jag kunna ta den lätt, kan man ju träna ännu mer =)
Hjälper den bara till med uthålligheten så skulle jag kunna ta den lätt, kan man ju träna ännu mer =)
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 12:47Som svar på Henrik H:s fråga, med de givna förutsättningarna i frågan, så skulle jag välja alternativ 2.
Som svar på Henrik H:s fråga, med de givna förutsättningarna i frågan, så skulle jag välja alternativ 2.
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 13:34jo men jag är less på alla mirakeltabletter och bantningsdieter och allt sånt för det är så jäkla dyr ,sen på familjeliv är de en gele som heter trimgele ,de sägs att man gå ner 5 kfg i veckan utav de "lögn"
jo men jag är less på alla mirakeltabletter och bantningsdieter och allt sånt för det är så jäkla dyr ,sen på familjeliv är de en gele som heter trimgele ,de sägs att man gå ner 5 kfg i veckan utav de "lögn"
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 19:25En löprunda är ju så mycket mer. Jag springer ju inte bara för träningens skull utan också för att jag älskar det, för att jag behöver komma ut, för att få en stund för mig själv, för att rensa tankarna, för att få frisk luft och sol, för att sova bättre,
En löprunda är ju så mycket mer. Jag springer ju inte bara för träningens skull utan också för att jag älskar det, för att jag behöver komma ut, för att få en stund för mig själv, för att rensa tankarna, för att få frisk luft och sol, för att sova bättre,
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 20:23Tycker oxå det är helt underbart att vara ute i naturen och gå eller springa. Därför skulle jag oxå kunna ta pillret så jag kunde vara ute desto mer och längre.
Men håller med annars, nå riktigt farliga bieffekter finns det ju säkert som gör att det inte
Tycker oxå det är helt underbart att vara ute i naturen och gå eller springa. Därför skulle jag oxå kunna ta pillret så jag kunde vara ute desto mer och längre.
Men håller med annars, nå riktigt farliga bieffekter finns det ju säkert som gör att det inte
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 20:45Om nånting har skadliga biverkningar eller inte beror ofta på dos. Vi överlever inte utan vatten, men vi dör om vi dricker 10 liter vatten under ett par timmar.
Motion är nyttigt och stärkande i lagom doser, men i för höga doser ger det skador på leder,
Om nånting har skadliga biverkningar eller inte beror ofta på dos. Vi överlever inte utan vatten, men vi dör om vi dricker 10 liter vatten under ett par timmar.
Motion är nyttigt och stärkande i lagom doser, men i för höga doser ger det skador på leder,