Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 17:09Tack snälla ni för respons! 🙂
Jag HAR faktiskt dragit ner på löpningen. Sedan i somras springer jag inga riktiga långpass - inte längre än halvmaradistans. Och idag var första gången jag sprang 2 mil sedan i juli.
Prioriterar också annorlunda just nu
Tack snälla ni för respons! 🙂
Jag HAR faktiskt dragit ner på löpningen. Sedan i somras springer jag inga riktiga långpass - inte längre än halvmaradistans. Och idag var första gången jag sprang 2 mil sedan i juli.
Prioriterar också annorlunda just nu
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 11:33Jag köpte tidningen Fitness igår (mest för att en kompis som är PT är med i en artikel där om PT/KBT). Där fanns en artikel om just benträning och vad dom olika musklerna har för funktion.
Rumpmusklerna och hamstrings tippar bäckenet bakåt och lårens fra
Jag köpte tidningen Fitness igår (mest för att en kompis som är PT är med i en artikel där om PT/KBT). Där fanns en artikel om just benträning och vad dom olika musklerna har för funktion.
Rumpmusklerna och hamstrings tippar bäckenet bakåt och lårens fra
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 11:46Det låter ju inte alls otroligt, det är ju om inte annat värt ett försök. Det vore roligt om det verkligen hjälpte.
Det är ju inte så att styrketräningen är betungande för dig, så någon extra motivation behöver du väl knappast 🙂
Det låter ju inte alls otroligt, det är ju om inte annat värt ett försök. Det vore roligt om det verkligen hjälpte.
Det är ju inte så att styrketräningen är betungande för dig, så någon extra motivation behöver du väl knappast 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 12:01Nejdå inte alls. Jag ökar ju inte träningen - jag siktar bara lite noggrannare innan jag skjuter mina skott så att dom tar där dom bäst behövs. Förenar nytta med nöje sas. 🙂
Nejdå inte alls. Jag ökar ju inte träningen - jag siktar bara lite noggrannare innan jag skjuter mina skott så att dom tar där dom bäst behövs. Förenar nytta med nöje sas. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 12:10Det skulle vara väldigt intressant att veta om starkare hamstrings kanske skulle kunna vara mig till nytta också... Tänker på att jag kanske inte alltid tränat som jag borde, springer mycket på platt eller löpband osv.
Det tål att fundera på, jag följer
Det skulle vara väldigt intressant att veta om starkare hamstrings kanske skulle kunna vara mig till nytta också... Tänker på att jag kanske inte alltid tränat som jag borde, springer mycket på platt eller löpband osv.
Det tål att fundera på, jag följer
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 12:18Insiderinformation är alltid uppskattat 😀
Insiderinformation är alltid uppskattat 😀
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 12:19😀
😀
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 16:25Bara för att jag läst denna tråd började jag känna av mitt vänster baksida lår på dagens intervaller. 🙂 Fast i mitt fall tror jag det beror på att jag för en vecka sedan körde ett antal intervaller med utfallsgång. Det tog ruggigt mycket på baksidan.
Bara för att jag läst denna tråd började jag känna av mitt vänster baksida lår på dagens intervaller. 🙂 Fast i mitt fall tror jag det beror på att jag för en vecka sedan körde ett antal intervaller med utfallsgång. Det tog ruggigt mycket på baksidan.
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 17:19Jonas: Berätta! Hur kör du dina "utfallsgångsintervaller"???? 🙂
Jonas: Berätta! Hur kör du dina "utfallsgångsintervaller"???? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 18:16Jag var tvungen att googla lite. Utfallssteg är nog den korrekta benämningen. Man tar ett stort steg framåt och sjunker ner tills knät är i 90 grader. Det bakre knät skall nästan ta i marken. Som utfall med skivstång ungefär. Vi höll även händerna ovanför
Jag var tvungen att googla lite. Utfallssteg är nog den korrekta benämningen. Man tar ett stort steg framåt och sjunker ner tills knät är i 90 grader. Det bakre knät skall nästan ta i marken. Som utfall med skivstång ungefär. Vi höll även händerna ovanför