Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 10:00hum....nyrakat... ja
Synnga glajor...Lika viktigt
Men Grabbar ärligt hur rakar ni er... tejer har för lite hårväxt för att riktigt ha samma problem
Jag har provat alla metoder....gillar inte stubb på benen helt enkelt! och även om jag rakar mig varje
hum....nyrakat... ja
Synnga glajor...Lika viktigt
Men Grabbar ärligt hur rakar ni er... tejer har för lite hårväxt för att riktigt ha samma problem
Jag har provat alla metoder....gillar inte stubb på benen helt enkelt! och även om jag rakar mig varje
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 10:19"tejer har för lite hårväxt för att riktigt ha samma problem"
du vet inte hur fel du har 🙂
Har du testat vaxning?
"tejer har för lite hårväxt för att riktigt ha samma problem"
du vet inte hur fel du har 🙂
Har du testat vaxning?
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 10:26Ne det vågar jag fan ta mig inte...
Ne det vågar jag fan ta mig inte...
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 12:33Det är värt det. Är vaxaren duktig behöver det inte göra så ont men det är så klart att det känns på känsliga hudområden...
Det är värt det. Är vaxaren duktig behöver det inte göra så ont men det är så klart att det känns på känsliga hudområden...
Quote from ellen olsson on 26 May 2011, 12:41Jag har låtit vaxa benen ett par gånger. Om man undviker att vaxa hela vägen upp till grenen så gör det inte ont. 🙂
Jag har låtit vaxa benen ett par gånger. Om man undviker att vaxa hela vägen upp till grenen så gör det inte ont. 🙂