Quote from Guest on 21 October 2010, 13:52Så öppnar gruppen upp. Bara att delge sina krutåtgärder här nu!
Så öppnar gruppen upp. Bara att delge sina krutåtgärder här nu!
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 14:02Braaa Eva!
Nu är vi ju faktiskt igång ...vi börjar förutsättningslöst så får vi växa.... MEN ... skall vi locka lite fler medlemmar behöver vi kanske en bättre gruppbeskrivning än den jag petat in. Skall vi t ex sätta upp några enkla små gruppmål (som
Braaa Eva!
Nu är vi ju faktiskt igång ...vi börjar förutsättningslöst så får vi växa.... MEN ... skall vi locka lite fler medlemmar behöver vi kanske en bättre gruppbeskrivning än den jag petat in. Skall vi t ex sätta upp några enkla små gruppmål (som
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 14:13Låter som bra idéer!!
Låter som bra idéer!!
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 14:38så - nu fattade även jag hur man hittade hit. Bra.
Återkommer med ett vettigt inlägg vad det lider. Nu ska jag hälsa på krasslig moster på St Göran - igen. Hon åker jo-jo dit. suck och suck.
så - nu fattade även jag hur man hittade hit. Bra.
Återkommer med ett vettigt inlägg vad det lider. Nu ska jag hälsa på krasslig moster på St Göran - igen. Hon åker jo-jo dit. suck och suck.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 22:05Aj då, ingen hit att åka in och ut på sjukhus. Hoppas hon blir bättre.
Visst ska vi hålla oss i form så vi går in i den äldre delen av livet med en bra fysik så att man orkar med även på äldre dagar. Bara hoppas man får fortsätta med träning så länge man
Aj då, ingen hit att åka in och ut på sjukhus. Hoppas hon blir bättre.
Visst ska vi hålla oss i form så vi går in i den äldre delen av livet med en bra fysik så att man orkar med även på äldre dagar. Bara hoppas man får fortsätta med träning så länge man
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 13:35Låter som något jag behöver vara med i. 😀
Låter som något jag behöver vara med i. 😀
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 13:38Här kommer jag trivas!
😀
Här kommer jag trivas!
😀
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 13:46Välkomna Krister och Susse!
Välkomna Krister och Susse!
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 14:47har det gått bra margarete med din moster?
anso - jaaa ... låt oss hoppas att alla i klubben kan träna livet ut ... och inte åker på nån förskräcklig sjukdom eller skada ... och det skall vi motverka så mkt vi orkar!
har det gått bra margarete med din moster?
anso - jaaa ... låt oss hoppas att alla i klubben kan träna livet ut ... och inte åker på nån förskräcklig sjukdom eller skada ... och det skall vi motverka så mkt vi orkar!
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 15:40Undergrupp:
Krutgummor och krutgubbar.Minimiålder ?
De, vi kommer givetvis att ta råd från de yngre.
Om det nu hjälper. (#)Lär ju vara svårt att lära gamla hundar sitta. 😉
Undergrupp:
Krutgummor och krutgubbar.
Minimiålder ?
De, vi kommer givetvis att ta råd från de yngre.
Om det nu hjälper. (#)
Lär ju vara svårt att lära gamla hundar sitta. 😉