Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 19:04Jag vill vara med! 🙂
Är en tjej, 31 år. Mamma till två killar, 7 och 9 år.
Har många depressioner bakom mig och har precis kommit ur en nu. Vet att jag mår SÅ mycket bättre när jag tränar, men motivationen är inte alltid på topp. Ibland är det svårt at
Jag vill vara med! 🙂
Är en tjej, 31 år. Mamma till två killar, 7 och 9 år.
Har många depressioner bakom mig och har precis kommit ur en nu. Vet att jag mår SÅ mycket bättre när jag tränar, men motivationen är inte alltid på topp. Ibland är det svårt at
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 19:17Välkommen Jenny! Klart du platsar!
Välkommen Jenny! Klart du platsar!
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 19:17Välkommen Jenny! Klart du platsar!
Välkommen Jenny! Klart du platsar!
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 23:22Jenny! Krutklubben är en självklar plats för dig ... då kan vi stötta o peppa när det är uppförsbacke! Välkommen!!
Jenny! Krutklubben är en självklar plats för dig ... då kan vi stötta o peppa när det är uppförsbacke! Välkommen!!
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 23:26K-G!
Du får förklara undergrupperna för hajjar inte rikigt!
Någon åldersgräns finns inte ... här gäller bara att känna viljan att kanta livet med motion, rörelse och hygglig kost ...och att stötta alla i klubben att göra detsamma! Utträde ut klubben b
K-G!
Du får förklara undergrupperna för hajjar inte rikigt!
Någon åldersgräns finns inte ... här gäller bara att känna viljan att kanta livet med motion, rörelse och hygglig kost ...och att stötta alla i klubben att göra detsamma! Utträde ut klubben b
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 03:37Mats.
Jag hade tänkt bli 105, så mina sista 10 år är jag således ej välkommen. Gråt och tandagnisslan. 🙁Är väl den äldste på Funbeat och nog har jag sett krutgummor + krutgubbar genom livet.
Dessa har dock passerat ålderspensionsgränsen.Krutgumma +
Mats.
Jag hade tänkt bli 105, så mina sista 10 år är jag således ej välkommen. Gråt och tandagnisslan. 🙁
Är väl den äldste på Funbeat och nog har jag sett krutgummor + krutgubbar genom livet.
Dessa har dock passerat ålderspensionsgränsen.
Krutgumma +
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 07:42Hej alla. Så hittade jag också hit.
Jag skrattade gott åt beskrivningen av gruppen där det stod
**Några ord som kännetecknar oss!
- krutgumma
- krutgubbe
- våga vägra rollator***Jag som har som ett delmål att klara gå med rollator utan att trilla. Men
Hej alla. Så hittade jag också hit.
Jag skrattade gott åt beskrivningen av gruppen där det stod
**Några ord som kännetecknar oss!
- krutgumma
- krutgubbe
- våga vägra rollator***
Jag som har som ett delmål att klara gå med rollator utan att trilla. Men
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 10:51Välkommen Gun!
Haha K-G! Du är medlem så länge du vill efter att du fyllt 95 .. innan dess beviljas inte utträde 😉 Alltså ... om du vid 95 års ålder inte länge känner att du får den rätta utmaningen här så kan du begära att få sluta i klubben och sö
Välkommen Gun!
Haha K-G! Du är medlem så länge du vill efter att du fyllt 95 .. innan dess beviljas inte utträde 😉 Alltså ... om du vid 95 års ålder inte länge känner att du får den rätta utmaningen här så kan du begära att få sluta i klubben och sö
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 15:16Hos mig är det fullt solsken, min krutåtgärd för dagen var en löptur runt Långgatan med högsta spaningsberedskap, folk har pratat om björn igen. Lite nojig blir man, dom finns ju i närheten. Men kom hem utan missöden, sen iväg och plockat kantareller und
Hos mig är det fullt solsken, min krutåtgärd för dagen var en löptur runt Långgatan med högsta spaningsberedskap, folk har pratat om björn igen. Lite nojig blir man, dom finns ju i närheten. Men kom hem utan missöden, sen iväg och plockat kantareller und
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 17:24Jenny: Träning bidrar till att endorfiner släpps lös i kroppen, så att träna när man är deprimerad hjälper definitivt på vägen att komma tillbaka till normalläge. Gäller ju bara att hitta motivation att komma sig iväg. Jag tränade en hel del i våras när j
Jenny: Träning bidrar till att endorfiner släpps lös i kroppen, så att träna när man är deprimerad hjälper definitivt på vägen att komma tillbaka till normalläge. Gäller ju bara att hitta motivation att komma sig iväg. Jag tränade en hel del i våras när j