Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 09:02Underbart Krister ... hoppas allt gått bra! Provade att vindsurfa en gång med resultatet att tummen hoppade ur led ... sen fick det vara ... men jag förstår om du uppskattar det dubbelt efter vad du gått igenom!
Kan heller inte stoltsera med en klassiker
Underbart Krister ... hoppas allt gått bra! Provade att vindsurfa en gång med resultatet att tummen hoppade ur led ... sen fick det vara ... men jag förstår om du uppskattar det dubbelt efter vad du gått igenom!
Kan heller inte stoltsera med en klassiker
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 09:18Provade på fjällvandring med full packning också. Blev besatt! Gudars vad härligt det var. Både jobbigt och mysigt på samma gång! Obekvämt måste vara något mentalt... är siktet inställt på att klara av det så är det inga problem. Vi råkade ut för allt. Bå
Provade på fjällvandring med full packning också. Blev besatt! Gudars vad härligt det var. Både jobbigt och mysigt på samma gång! Obekvämt måste vara något mentalt... är siktet inställt på att klara av det så är det inga problem. Vi råkade ut för allt. Bå
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 10:50Mitt motto numera är att fylla livet med upplevelser. Skidor, vindsurfing, löpning, resor, fjällvandring, god mat, goda viner osv... Bättre än att samla på prylar som många slösar sina pengar på.
Grattis till både klassikern och fjällvandringen. Att fjäl
Mitt motto numera är att fylla livet med upplevelser. Skidor, vindsurfing, löpning, resor, fjällvandring, god mat, goda viner osv... Bättre än att samla på prylar som många slösar sina pengar på.
Grattis till både klassikern och fjällvandringen. Att fjäl