Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKrutklubben!Spara inte på krutet!
You need to log in to create posts and topics.

Tack allihop! 🙂

Anso; TACK, jag vet så väl... 🙂

Denna veckan har jag tränat mer än på länge... och det känns så bra. 2 45-minuterspass på trainer-cykel, bodypump, bodystep och zumba. Känns underbart i kroppen.
Hoppas jag kan fortsätta så. 🙂

Ha en u

Gun! ... härligt att du tar det på detta sätt ... ang. det du skriver om att kunna gå med rollator ... vi befinner oss alla på vår egen nivå och vad man än skriver här så kommer det nog inte att kunna gå hand i hand med alla medlemmars förutsättningar!

Jaha och jag är en lönnfet bussförare som jobbar med hus och trädgård (bästa gymet) på fritiden och vilar upp mig på jobbet! Jag älskar också konditionsträning - gärna på hjul på våra fina vägar.

Igår lekte jag grutgumma och skyfflade grus och flyttade s

Det är presentation som gäller nu har jag förstått. Jag är en 45 årig läkarsekreterare som bor med min familj i Ockelbo. Vad gör man på den lilla fritid som blir över i vardagen, jo tränar i min egen lilla skala, mest löpträning, men under vintern blir de

Presentation finns på http://www.krutgubben.net

Hm, jag körde öppet spår på tiden 12:23:36.

Krutgumman (oerfaren på längdskidor) gav åtminstone inte upp!

(H:)

Susse .. utser dig härmed till dagens hjälte i krutklubben. Guldmedaljen sitter där på plats! Grattis! 😀 (V)

Grattis Sussie, jag är imponerad!

Grattis - vilken krutgumma!! =)

Nästa år siktar jag på halv-vasan ... har tidigare genomfört två kortvasan ... ser redan fram emot detta 🙂 Fick du träningsvärk?