Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 11:06Tack allihop! 🙂
Anso; TACK, jag vet så väl... 🙂
Denna veckan har jag tränat mer än på länge... och det känns så bra. 2 45-minuterspass på trainer-cykel, bodypump, bodystep och zumba. Känns underbart i kroppen.
Hoppas jag kan fortsätta så. 🙂Ha en u
Tack allihop! 🙂
Anso; TACK, jag vet så väl... 🙂
Denna veckan har jag tränat mer än på länge... och det känns så bra. 2 45-minuterspass på trainer-cykel, bodypump, bodystep och zumba. Känns underbart i kroppen.
Hoppas jag kan fortsätta så. 🙂
Ha en u
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 11:17Gun! ... härligt att du tar det på detta sätt ... ang. det du skriver om att kunna gå med rollator ... vi befinner oss alla på vår egen nivå och vad man än skriver här så kommer det nog inte att kunna gå hand i hand med alla medlemmars förutsättningar!
Gun! ... härligt att du tar det på detta sätt ... ang. det du skriver om att kunna gå med rollator ... vi befinner oss alla på vår egen nivå och vad man än skriver här så kommer det nog inte att kunna gå hand i hand med alla medlemmars förutsättningar!
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 12:14Jaha och jag är en lönnfet bussförare som jobbar med hus och trädgård (bästa gymet) på fritiden och vilar upp mig på jobbet! Jag älskar också konditionsträning - gärna på hjul på våra fina vägar.
Igår lekte jag grutgumma och skyfflade grus och flyttade s
Jaha och jag är en lönnfet bussförare som jobbar med hus och trädgård (bästa gymet) på fritiden och vilar upp mig på jobbet! Jag älskar också konditionsträning - gärna på hjul på våra fina vägar.
Igår lekte jag grutgumma och skyfflade grus och flyttade s
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 14:28Det är presentation som gäller nu har jag förstått. Jag är en 45 årig läkarsekreterare som bor med min familj i Ockelbo. Vad gör man på den lilla fritid som blir över i vardagen, jo tränar i min egen lilla skala, mest löpträning, men under vintern blir de
Det är presentation som gäller nu har jag förstått. Jag är en 45 årig läkarsekreterare som bor med min familj i Ockelbo. Vad gör man på den lilla fritid som blir över i vardagen, jo tränar i min egen lilla skala, mest löpträning, men under vintern blir de
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 21:37Presentation finns på www.krutgubben.net
Presentation finns på http://www.krutgubben.net
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 17:10Hm, jag körde öppet spår på tiden 12:23:36.
Krutgumman (oerfaren på längdskidor) gav åtminstone inte upp!
(H:)
Hm, jag körde öppet spår på tiden 12:23:36.
Krutgumman (oerfaren på längdskidor) gav åtminstone inte upp!
(H:)
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 19:45Susse .. utser dig härmed till dagens hjälte i krutklubben. Guldmedaljen sitter där på plats! Grattis! 😀 (V)
Susse .. utser dig härmed till dagens hjälte i krutklubben. Guldmedaljen sitter där på plats! Grattis! 😀 (V)
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 22:48Grattis Sussie, jag är imponerad!
Grattis Sussie, jag är imponerad!
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 23:30Grattis - vilken krutgumma!! =)
Grattis - vilken krutgumma!! =)
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 06:01Nästa år siktar jag på halv-vasan ... har tidigare genomfört två kortvasan ... ser redan fram emot detta 🙂 Fick du träningsvärk?
Nästa år siktar jag på halv-vasan ... har tidigare genomfört två kortvasan ... ser redan fram emot detta 🙂 Fick du träningsvärk?