Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKrutklubben!Spara inte på krutet!
You need to log in to create posts and topics.

Inte så mycket träningsvärk men har en genomgående trötthet fortfarande. Hade tränat mycket men som sagt är en långsam typ. Springer milen på 75 minuter så vad ska man förvänta sig egentligen..?

Min främsta åtgärd för att leva upp till benämningen krutgubbe är att jag jobbar på att göra milen på en snabbare tid vid 60 än vad jag gjorde vid 20 års ålder.

När jag var ca 20 sprang jag Björnöns 10 km på 52 min-någonting (jag vet att jag inte var br

Susse: Grattis. Du är en ung krutgumma. Att inte ge sig visar att det finns åtskilligt krut.

Min lilla krutåtgärd var inte så avancerad men vårens första löparrunda var härligt, även om det var ett förrädiskt islager som man valsade runt på emellanåt, och ibland, när gatlyktorna inte riktigt lyste var det riktigt spännande att se om man skulle hå

Hej allesammans!

Här har inte hänt mkt på länge!

Kan berätta att jag efter en tung vår på jobbet nu äntligen har semester och därmed börjat komma igång ordentligt med träningen igen!

Superskönt!

Har blodomloppet i augusti att se fram emot och sen Tjur

Heej! Har kommit in från en första runda på länge nu ikväll, en liten runda bara men så skönt! Har lagt krutet på simning ett tag då jag simmade en km i Vansbro i lördags. Nu är det löpning till LL som gäller! Skönt att du kommit igång! Spar inte på krute

Hallo!!

Anso .. long time no see ... I think maybe you move to China but not ... now back again 🙂 Tunga vårar är inte bra ...skönt att du är på g igen. Kanske starkare än någonsin? Blodomloppet - bra! Lämnar du blod?

Eva ... ja, du har verkligen komm

Känns som om krutet håller på att bli torrt igen. Kom nu i veckan äntligen igång med sista återhämtningen efter min canceroperation. Jag har kunnat börja vindsurfa igen. 😀

Jag tog en svensk klassiker i söndags. 🙂

Ett bevis på att det går att klara trots att man inte presterar särskilt bra.

Tack Mats, just idag är jag som en stor degklump bara! Fast jag har provat inlines för första gången!

Verkligen skönt att höra att krutet är torrt efter något sådant!

Grattis till klassikern! Hela grejer är ju att man genomför den, det måste ju vara abs