Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 19:00Det handlar om hur envis man är. Jag rodde en halvmara i våras och då hade jag suttit på roddmaskin totalt 3 gånger innan. Det var väl inte direkt skönt men det som inte dödar härdar. 😀
Det handlar om hur envis man är. Jag rodde en halvmara i våras och då hade jag suttit på roddmaskin totalt 3 gånger innan. Det var väl inte direkt skönt men det som inte dödar härdar. 😀
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 20:04Ja, jag är antagligen en vekling. Eller så ser jag ingen vits med att lida när det inte ger mig något tillbaka. Vem vet.... 🙂
Ja, jag är antagligen en vekling. Eller så ser jag ingen vits med att lida när det inte ger mig något tillbaka. Vem vet.... 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 20:21Menar bara att det börjar ju göra ont efter ett tag men sedan gör det inte mer ont än så. Sedan är jag tillräckligt dum för att göra sådana saker bara för sakens skull. 😀
Menar bara att det börjar ju göra ont efter ett tag men sedan gör det inte mer ont än så. Sedan är jag tillräckligt dum för att göra sådana saker bara för sakens skull. 😀
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 20:27Det är kul att göra saker bara för sakens skull. Sånt gillar jag! 🙂 Vad jag dock märker är att jag, när jag blir lite "ömrumpad", tenderar att kuta med ryggen för att avlasta min beniga rumpa. Det är ju inte så bra - att få en taskig hållning alltså.
M
Det är kul att göra saker bara för sakens skull. Sånt gillar jag! 🙂 Vad jag dock märker är att jag, när jag blir lite "ömrumpad", tenderar att kuta med ryggen för att avlasta min beniga rumpa. Det är ju inte så bra - att få en taskig hållning alltså.
M
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 13:50Utan att ha provat, vet jag att jag har sett i en annan tråd att sådana (vadderade cykelbyxor) används av "proffsen" ibland. Själv cyklar jag mindre än jag ror, så jag har inte känt något behov av sådana tidigare.
Utan att ha provat, vet jag att jag har sett i en annan tråd att sådana (vadderade cykelbyxor) används av "proffsen" ibland. Själv cyklar jag mindre än jag ror, så jag har inte känt något behov av sådana tidigare.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 16:45Jaha. vilken svängning på tråden..
Jaha. vilken svängning på tråden..
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 13:15😀
😀
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 13:49Tobias: Explosiva tåhävningar på stepbräda har hjälpt mej mkt i min löpning, brukar hålla x kg i händerna. Har läst någonstans att ska man bli mer explosiv ska man göra snabba byten mellan tunga och lätta vikter under samma set, låter rimligt tycker jag m
Tobias: Explosiva tåhävningar på stepbräda har hjälpt mej mkt i min löpning, brukar hålla x kg i händerna. Har läst någonstans att ska man bli mer explosiv ska man göra snabba byten mellan tunga och lätta vikter under samma set, låter rimligt tycker jag m