Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSportBH?
You need to log in to create posts and topics.

Hej tjejer och insatta killar,

Jag behöver en bättre sportBH än den jag kört i löparspåret hittills. Det är en svart tyg-Rönnish som jag köpte för balett-träning för 4 år sedan. Den är inte i fas med min löpsatsning, kan man lungt säga....

Några bra tip

Jag tipsar gärna om shock absorber. Det är den enda sport-bh som verkligen dämpar ordentligt när man joggar, och som dessutom säljs i omkrets+kupstorlek till skillnad från många andra sport-bh.
Finns i olika typer och modeller och klassas in efter typen a

De Shockabsorber jag kikat på (tex hos Löplabbet) är antingen för A-B-kupa eller för tung byst....

vad är sportringen?

en liten kedja som fanns i för några år sedan. va ett tag sen jag såg en sån affär när jag tänker efter...

fråga i olika sportaffärer, de borde ju kunna hjälpa dig hitta någon bra 🙂

sportringen ska då finnas här ....
dom finns då och då och säljer ut nått billigt lager

Susanna, vad jag vet har shock absorber alla storlekar från a-dd. jag har själv c eller d, så det finns. runners store har, annars kan du kolla på timarco.se som också har en länk till tillverkarens hemsida.

Jag har en Peak Performance som jag är jättenöjd med, den har klarat både D-E-kupa under amning och nu liten C-kupa. Brett stadigt band runt bröstet och rejält stadigt tyg och breda axelband.

om inget annat hjälper kan man köra dubbelt. En med "vanliga" axelband och kupor, typ champion eller triumph. Plus en med brottarrygg och uniboobstuk utanpå...