Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 15:03Först vid 60 grader blir det riktigt rent OCH bakterier o dyl lämnar det jordiska.
Först vid 60 grader blir det riktigt rent OCH bakterier o dyl lämnar det jordiska.
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 15:13Gör precis som du Linda,
tvättar bh i handtvätt möjligtvis inslagen i dubbla påsar
i maskinen men naturligtvis inte sportbh:arna!
De svettiga hemska sakerna måste ju in i maskinen
men mer än 40 grader vågar jag inte. Syntet smälter väl sen...? 🙂
Gör precis som du Linda,
tvättar bh i handtvätt möjligtvis inslagen i dubbla påsar
i maskinen men naturligtvis inte sportbh:arna!
De svettiga hemska sakerna måste ju in i maskinen
men mer än 40 grader vågar jag inte. Syntet smälter väl sen...? 🙂
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 15:24Jag har ett syntetprogram i 60 grader på min maskin så alla synteter smälter inte 😉 Men det är mer att fibrerna blir konstiga tror jag, risk för noppor och sånt.
Vissa syntetgrejer kör jag i 60 då och då faktiskt, oavsett hur de är märkta.
Jag har ett syntetprogram i 60 grader på min maskin så alla synteter smälter inte 😉 Men det är mer att fibrerna blir konstiga tror jag, risk för noppor och sånt.
Vissa syntetgrejer kör jag i 60 då och då faktiskt, oavsett hur de är märkta.
Quote from Jonas Täng on 11 October 2007, 15:42Kemtvätt? Glöm det! Samma princip för allt, ifall någon annan släpar hem kläder som ska tvättas på annat sätt får de själva se till att det blir av! Dvs. vi har inga sådana kläder hemma. Som används. 😀
Kemtvätt? Glöm det! Samma princip för allt, ifall någon annan släpar hem kläder som ska tvättas på annat sätt får de själva se till att det blir av! Dvs. vi har inga sådana kläder hemma. Som används. 😀
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 16:22😀 😀 😀
Ordning på torpet hör jag!
😀 😀 😀
Ordning på torpet hör jag!
Quote from Jan Lundquist on 11 October 2007, 17:33Hur länge har man använt bygelbehåar till vardags? 20 år eller mer? Jag har alltid tvättat mina i maskinen utan något skydd och jag har aldrig haft någon bygel som krupit ur. Antingen är det tur eller så är det skicklighet 😉
Hur länge har man använt bygelbehåar till vardags? 20 år eller mer? Jag har alltid tvättat mina i maskinen utan något skydd och jag har aldrig haft någon bygel som krupit ur. Antingen är det tur eller så är det skicklighet 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 20:21Blandning gissar jag;) Man ska inte köpa för dåliga iaf, en bygel på rymmen höll på att sticka hål i armhålan på mig :/
Blandning gissar jag;) Man ska inte köpa för dåliga iaf, en bygel på rymmen höll på att sticka hål i armhålan på mig :/
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 21:46Ojoj, vet inte hur många gånger pappa svor hemma o fick plocka isär hela tvättmaskinen för att byglarna hade krypit ur o fastnat o förstört maskinen....Sen fick man en utskällning och lovade dyrt och heligt att man inte ska tvätta dem utan tvättpåsar!!! ;
Ojoj, vet inte hur många gånger pappa svor hemma o fick plocka isär hela tvättmaskinen för att byglarna hade krypit ur o fastnat o förstört maskinen....Sen fick man en utskällning och lovade dyrt och heligt att man inte ska tvätta dem utan tvättpåsar!!! ;
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 23:25Lunaire heter den stadigaste jag hittat hittills.
Som god tvåa kommer Shock Absorber.
Hogengards fanns tyvärr inte i min storlek (70 F/G), annars hade jag gärna testat.
Lunaire heter den stadigaste jag hittat hittills.
Som god tvåa kommer Shock Absorber.
Hogengards fanns tyvärr inte i min storlek (70 F/G), annars hade jag gärna testat.