Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 10:43Finns det verkligen ngn sportbehå som fungerar att springa i med storlek G? Det är ju rätt mycket liksom. Själv kom jag som mest till E vill jag minnas, då sprang jag definitivt inte.
Finns det verkligen ngn sportbehå som fungerar att springa i med storlek G? Det är ju rätt mycket liksom. Själv kom jag som mest till E vill jag minnas, då sprang jag definitivt inte.
Quote from Jonas Täng on 10 October 2007, 10:46Lingling, det är då man börjar laborera med flera lager!
Börje, du får klicka i rutan upptil "olästa: XX diskussionsinlägg" och klicka bort de diskussioner du inte vill följa. Det är var jag förståd det enda alternativ som finns idag till att slippa läsa
Lingling, det är då man börjar laborera med flera lager!
Börje, du får klicka i rutan upptil "olästa: XX diskussionsinlägg" och klicka bort de diskussioner du inte vill följa. Det är var jag förståd det enda alternativ som finns idag till att slippa läsa
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 11:00Jo det hade jag tog en amningsbehå underst ...
Jo det hade jag tog en amningsbehå underst ...
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 22:14jag "kan inte med" när brösten kläms ihop till en klump. Jag vill ha någon form utav "separerare" i tyget. Hogengards skulle jag mao aldrig köpa. Bara en reflektion......
Säkert toppen om man har liten byst på rätt plats *s*BILD:http://www.hogengard.se/
jag "kan inte med" när brösten kläms ihop till en klump. Jag vill ha någon form utav "separerare" i tyget. Hogengards skulle jag mao aldrig köpa. Bara en reflektion......
Säkert toppen om man har liten byst på rätt plats *s*
Quote from Jonas Täng on 10 October 2007, 22:30MAria, poängen med Hogengards är att den är dubbel fram med byglar innanför. Så det blir ingen monoboob.
MAria, poängen med Hogengards är att den är dubbel fram med byglar innanför. Så det blir ingen monoboob.
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 08:36aha......"ingen monoboob" *asg*
Det var ju en smart idé.
aha......"ingen monoboob" *asg*
Det var ju en smart idé.
Quote from Christer Heinbäck on 11 October 2007, 08:41Jag tyckte den såg kanonbra ut och beställde en! På vinst och förlust.
Har letat efter en med kupor i men ändå ser ut som en "vanlig". Kan ju använda den till vardags om den inte duger att springa i.Tack för tipset! 🙂
Jag tyckte den såg kanonbra ut och beställde en! På vinst och förlust.
Har letat efter en med kupor i men ändå ser ut som en "vanlig". Kan ju använda den till vardags om den inte duger att springa i.
Tack för tipset! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 10:28Går byglarna att ta loss? Själv är jag rätt anti byglar, och framför allt på vardagsbehåar och träningsbehåar jag vill kunna tvätta utan alltför mycket funderingar och meckande så gillar jag bygelfritt.
Går byglarna att ta loss? Själv är jag rätt anti byglar, och framför allt på vardagsbehåar och träningsbehåar jag vill kunna tvätta utan alltför mycket funderingar och meckande så gillar jag bygelfritt.
Quote from Jonas Täng on 11 October 2007, 10:57Att ta loss byglarna har jag inte provat. Men jag har två såna där bygelbehåtvättpåsar så det är inga problem att tvätta i maskin. (Runda tvättpåsar med hård kant runtom - försökte länka till bilder på nätet men det gick inte).
Att ta loss byglarna har jag inte provat. Men jag har två såna där bygelbehåtvättpåsar så det är inga problem att tvätta i maskin. (Runda tvättpåsar med hård kant runtom - försökte länka till bilder på nätet men det gick inte).
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 11:04Såna vet jag inte om jag sett, men jag ska hålla ögonen öppna. Har tvättpåsar, men litar INTE på att de håller för byglar, sett hur de lyckats äta sig ut ur behåar och gillar min tvättmaskin 😉 Tack för tipset.
Såna vet jag inte om jag sett, men jag ska hålla ögonen öppna. Har tvättpåsar, men litar INTE på att de håller för byglar, sett hur de lyckats äta sig ut ur behåar och gillar min tvättmaskin 😉 Tack för tipset.