Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSportBH?
You need to log in to create posts and topics.

tack. ska prova en sådan

Tack och lov för denna diskussion!

Lindex HAR ibland kupstorlekar på sport-BHarna, de säljer ju bla. shock absorber. De har tyvärr slutat med min favorit (den hindrar brösten från att studsa uppåt och då blir det inte så mycket studs nedåt heller vilket

Jag kan bara instämma i hyllningarna av Champions bågvariant. Den överlägset skönaste sport-BH:n att springa i, av de jag har (Swegmarks, Nike, Erica, My wear). (t+)

Jag kan rekommendera att gå till en "riktig" underklädesbutik och prova ut en bh, alltså en sån där där de kommer med in i provhytten och kollar att den verkligen sitter som den ska (och där de har större storlekar än 75C som verkar var störst på HM, Lind

Jag var inne i en underklädesaffär igår och kollade efter sport-BH. Den enda de hade i min storlek (75E) var gräsligt ful. Jag förstår inte varför man måste ha tant-BH bara för att man är storbystad.

Jag vill helst köpa BH i vanlig affär och inte på näte

Mitt största problem när det kommer till sportBH är att hitta en som är tillräckligt liten i funktionsmaterial, svart och snygg (#)

Linda ... det finns en del saker som handlar om mekanik och hållfasthetslära med behå för storbystade ... det blir t ex inte ett bra resultat när man försöker göra spagettiaxelband för en tung byst. Säkert kan man ändå göra såna behåar i fler modeller fle

Jag vet, det finns inte mycket snyggt för oss tyvärr (jag har 65E, utbudet i den storleken är LITET), men det är skönt när den sitter som den ska.

Jag såg shockabsorber bh:n idag på Löplabbet!!
Hann tyvärr inte prova men den såg riktigt fräck och snygg ut
förutom allt beröm den fått i tester.
Roligt med lite färg istället för alla svarta eller vita

Jag har lite samma problem som du Mimmi, jag har 80-85 B, kanske till och med A nuförtiden, tycker alla mina BH-kupor har blitt för stora plötsligt...
Det är verkligen jättesvårt att hitta en snygg BH. SportBH ar är däremot inte så svårt för mig och det ä